Åndsvage katte

Hvorfor er det lige at kattene skal vade hen over det nyvaskede gulv for derefter at gå direkte ud på toilet.

De må sgu da kunne regne ud at våde kattepoter og sand ikke er en god sammenblanding -mai

Og det er heller ikke godt for det nyvaskede gulv bagefter… -pote -pote -pote -pote -pote med sand over det hele -øøøvvvs

haha sådan er det bare -høhø
Men kan godt se det er træls med de pelsbolde du har dig [bigloony]

Når jeg tømmer kassen helt, en gang om ugen og den lige skal vaskes i rodalon, kan jeg være sikker på der ligger en gave hvor bakken stod -høhø De kan ikke lige vente de 5 minutter til bakken kommer igen.

De er nogle små grise de missekatte

Uskrevne katteregler. Dette er en af dem.

1. Når et gulv er nyvasket, træd da straks på det med dine poter. Er dine poter ikke beskidte, så gå på bakken og træd ud på gulvet igen.

Der er 10 i alt har jeg hørt… måske vi kan hjælpe hinanden med at gennemskue dem alle 10?

her er en mere:

1. Væk din ejer hver morgen - helst mellem tre og fire - og giv ikke op, hvis ejer ikke vågner straks. Kræv opmærksomhed. Undskyld dig med, at du tilhøre en art, der er natdyr. Når ejer står op, skynd dig ind og sov i ejers seng. Lad dig IKKE vække af ejer.

:wink:

Åndsvage katte, det udtryk bruger vi også SÅ meget derhjemme -xxrotflmao

Senest i går da Quini lå i træet og ventede på fuglene. Hvis en fugl endelig skulle sætte sig på en gren, så ville han da falde ned i forsøget på at fange den -rulleøjne
Eller når han flipper - helt med sig selv - og laver hjulspænd i køkkenet på trægulvet rundt om hjørnet, så vandet i vandskålen ligger ud over det hele -rulleøjne
Ja, og alle de andre fjollede ting de kan finde på at lave :smiley:

nr 3. må være noget i stil med: er du sulten, så lyd som om du er ved at dø af sult, husk at sidde / ligge halv død ved madskålen med store bedende øjne -høhø

Denise: haha ja, hjulspind, vi har også trægulv, og når jagten går er det bare som at se tegnefilm, kæmpe hjulspind efterfulgt af en røgsky hvor katten før var :smiley:

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Den med hjulspænd kender vi også her. Vi har fliser næste overalt på gulvet. Førhen gik det så ud over skålene med tørkost -høhø men nu har mor købt hundeskåle som vender udad forneden og det hjælper. De er ikke sååååå let at vælte.

Kattene kan jeg bære over med , for det meste - jeg kender jo deres ren bakke, yes vi skal alle lige nu … vådt gulv, juhuuu glidebane - læse avis, fedt jeg elsker at sidde på den -love
Det var sværere med en gæst der gik og rodede i min jord med bare tæer. Jeg havde sagt, har lige vasket gulvet, så tag sko på inden du kommer ind. Grrrrr - de fineste sorte fodaftryk på mit nyvaskede gulv [smilie=hate-boid.gif]

Nr. 4 må være at den der opdager at kasserne bliver renset skynder sig at fortælle alle de andre så vi lige kan lave nye gaver til mor.

Hmmm var nok blevet lettere tosset -mai

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

nr. 5. Vil du gerne have opmærksomhed fra din ejer så sæt dig på den side af bogen/avisen/bladet de læser i. Så bliver ejer tvunget til at røre ved dig for at flytte dig -rækkermegatunge . Sidder din ejer foran pc’en, så sæt dig så du blokerer udsynet til skærmen og tastaturet. Hvis det ikke hjælper, så tramp godt rundt på alle tasterne, så KAN din ejer ikke undgå at give dig opmærksomhed. -nananana

Jeg kender også den med nyvaskede gulve. Jeg har lavet jorddækning i alle mine bede i år med dejlig spagnum muld og det ynder kattene også at bruge til toilet. Når så man render her og vasker gulv så kan jeg være sikker på der lige kommer 2 eller 3 katte med jord på poterne og sætter nydelige fodspor hvor man lige har vasket -øøøvvvs

Hehe jeg fandt dem her:
Kattens regler!!!

Badeværelser: Følg altid gæster ind på badeværelset. Det er ikke nødvendig at gøre noget. Bare sid og glo.

Døre: Lukkede døre tillades ikke. For at få åbnet en dør, så stil dig på bagbenene og dask eller skrab med forbenene. Når døren så bliver åbnet er det ikke nødvendigt at bruge den. Efter åbning af yderdøren, stiller du dig i døråbningen, halvt inde, halvt ude, og tænker på noget rart. Dette er specielt vigtigt, hvis det er meget koldt, regn, sne eller mange myg.

Stole og tæpper: Hvis du skal kaste op, må du straks se at komme op i en stol. Hvis du ikke når det, kan du bruge et orientalsk tæppe. Hvis der ikke findes et orientalsk tæppe, så er almindelige langhårstæpper også gode.

Forstyrre: Hvis nogle mennesker gør noget, mens andre andre ikke gør noget, skal du holde dig til dem, der gør noget. Dette kaldes »at hjælpe til« eller »forstyrre«.

Regler for at forstyrre:

1. Når du følger med i madlavningen skal du sidde lige bag kokkens venstre hæl. Du bliver ikke set og dermed er der større chance for at blive trådt på, for så at blive taget op og trøstet.

2. Når nogen læser en bog, så skal du se at komme ind under hagen, mellem øjnene og bogen, hvis du da ikke kan lægge dig tværs over selve bogen.

3. Ved andet papirarbejde: Læg dig på papirerne på den mest muligt hensigtsmæssige måde, sådan at så mange som muligt af papirerne bliver skjult. Lad som om du sover, men fra tid til anden strækker du dig og klasker til blyanten eller pennen.

4. For folk som betaler regninger eller arbejder med selvangivelsen eller julekortene må du altid have et klart mål: At forstyrre! Først sætter du dig på papiret, der arbejdes med. Efter at være jaget væk, sætter du dig ved siden af og ser trist ud. Når du er blevet fjernet for anden gang skubber du penne, blyanter og viskelæder ned fra bordet; en ting ad gangen.

5. Når et menneske holder en avis op foran sig, må du hoppe op på bagsiden af avisen. Mennesker elsker at blive hoppet på.

6. Når et menneske arbejder ved en PC hopper du op på pulten, spadserer over tastaturet og prøver at fange markøren på skærmen.
    Om at gå: Så ofte som mulig skal du løbe frem foran mennesker, så snært og nært som du kan. Særlig vigtigt er det i mørket og på trapper, når nogen bærer på noget.

Sengetid: Du skal altid sove oven på menneskene, sådan at de ikke kan vende sig.

Sandkasse: Når du bruger sandkasse, så skal du sparke så meget sand som muligt ud fra kassen. Menneskene elsker følelsen af kattesand mellem tæerne.

Glemsel: En gang imellem skal du gemme dig et sted menneskene ikke kan finde dig. Du skal ikke, under nogen omstændigheder, vise dig før efter tre eller fire timer. Dette gør, at menneskene går i panik (en positiv oplevelse) fordi de tror, du er stukket af eller faret vild. Når du kommer frem igen vil menneskene overøse dig med klap og andre kærtegn. Sandsynligvis vil du også få noget lækkert at spise.

En sidste tanke: Brug alle muligheder for at komme ind på et menneske, helst ansigtet. Vend dig om og vis dem din bagdel. Menneskene synes det er dejligt, så gør det tit.

Mærkeligt nok passer ovenstående på de fleste katte I hvertfald på ALLE mine 5

LOOOOOOL katte er sku dejlige -forelsket

1. Skal du kaste op - uanset hvor du befinder dig - så skynd dig ind på husets eneste tæppe.

Nej nej Mega, skynd dig op i vindueskarmen og kast op ned gennem ribberne i en pladejernsradiator -what

Den passer 100% her. Victoria har næsten udraderet alle vores ægte tæpper, men de få der er tilbage bliver hyppigt besøgt. Enten når hun skal aflevere hårboller eller en stor gave til mor. [smilie=hate-boid.gif] Vi acceptere det ikke, men vi lever med det

Hihi, det kan mine slet ikke, for der er jeg ikke gået i seng endnu -høhø

Åh hvor det bare passer på mine to - altsammen!!!

Enig -thumbs

Osse mine -thumbs