Anette Vohnsen - Jurian PER - hvil i fred :-(

sakset fra FD-Opdrætter

Det er med stor sorg at skulle meddele at Anette sov stille ind

mandag den 7. februar efter lang tids sygdom !

Grundet omstændighederne er killinger til salg for en absolut rimelig pris !

Venligst kun seriøse henvendelser ! Alle henvendelser til [email protected] !

www.jurian.dk

Kære ven vi vil savne dig - kærlig hilsen Bettina …

Jeg kendte ikke damen, men mine tanker går alligevel til hendes familie og venner som må være utrolig hårdt ramt lige nu :rip:

Det er jeg virkelig ked af at høre om…
Har haft mange gode snakker med Anette på udstillinger…

Hvor er det trist - En god opdrætter som vil blive savnet -riprip

:lys:

Åh nej, det var da en kedelig nyhed at ‘Perser Anette’ ikke længere er blandt os. Mine tanker går til begge hendes døtre og mand.

:lys:

Det er godt nok sørgelig læsning, selv om jeg ikke kendte Annette personligt, har jeg da ofte besøgt hendes hjemmeside, og set hendes smukke katte.
Mine tanker går til de efterladte i hendes familie.

Jurian-katte var/er i en klasse for sig.
Kondolerer. De arme efterladte…

Endnu en markant opdrætter indenfor perser-opdræt er gået bort. Mine tanker går til hendes efterladte.

Hvil i fred…:rip:

Min tanker går til de efterladte, en dejlig dame/opdrætter som vil blive meget savnet.

MVH
Gitte

Det gør mig frygteligt ondt for dine efterladte, ingen tvivl om at du vil være savnet blandt opdrættere og udstillere
Hvil i fred Anette

En enestående personlighed med et varm hjerte - sådan var Anette.
Hun lavede et fantastisk arbejde med perserne, og det gav da også udslag på udstillingerne.
Anette har opdrættet adskillige Junior Winner - og hun kom altid med velplejede katte.
Selvom Anette var en dygtig opdrætter med “vinderkatte”, så var hun aldrig krukket - hun stod altid klar til at give gode råd til pelspleje.

Anette og hendes super velplejede katte vil blive savnet på udstillingerne…