Ang en ny lille missepige

Ja jeg har jo længe ønsket mig en lille missepige, så jeg ikke er eneste tøs i hjemmet :tihi:

Jeg har jo forevejen 2 Norske Skovkatte drenge - så mit spørgsmål går egenlig på, om det vil være ok at sætte en lille prinsesse sammen med mine 2 drenge, eller om man skal holde sig til samme køn :?:?:?

Hvad er jeres erfaringer til at blande køn :?:?:?

Jeg har en dreng og en pige.

Min erfaring er, at drengemissen, Mosier, mangler en at tumle med. Han mangler en drengeven.

Men pigemissen, Slaggy, mangler ikke noget. Mosier vil gerne lege fangelege og andre "pige"lege med hende.

:slight_smile:

Ja her er der jo to drenge som kan tumle sammen, så du vil ikke mene, der vil ske noget ved at sætte en lille missepige sammen med dem :?

Jeg tænker bare på om de vil være for voldsomme til en pige :gruble:

jeg har 3 drenge og 1 pige, jeg tro sagtens at du kan sætte en lille pigemis ind til dine drenge, de har jo hinanden at lege vildt med :slight_smile:

:tak: for dit svar :slight_smile:
Så skal jeg bare lige have overtalt kæresten også :tihi:

Jeg har 2 drenge og 2 piger, og ingen tvivl her leger drengene og pigerne meget forskelligt. Drengene vil bryde og løbe race, pigerne vil kun løbe race. Indtil vi fik Shrek var Perle rimelig træt af Zuma ville lege bryde lege med hende… det gør små prinsesser ikke …mener Perle åbenbart :høhø:

Uhj det bliver spændende hvad det bliver for en lille missepige du skal have Rikke :slight_smile:
Jeg tror heller ikke der sker noget ved det.
Nu har jeg jo en dreng og en pige, og de er så glade for hinanden :slight_smile:
Jeg kan så ikke sige med to drenge og en pige - Men tror ikke det er det store problem.

[quote=Rikke Lillevang;498454]Uhj det bliver spændende hvad det bliver for en lille missepige du skal have Rikke :slight_smile:
Jeg tror heller ikke der sker noget ved det.
Nu har jeg jo en dreng og en pige, og de er så glade for hinanden :slight_smile:
Jeg kan så ikke sige med to drenge og en pige - Men tror ikke det er det store problem.[/quote]

Det største problem bliver vist at overtale kæresten :tihi:

Han synes vi skal vente lidt, så de ikke er jævnaldrende alle sammen :slight_smile:

jo mere jævnaldrende jo bedre…

jeg har 7 misser - 5 drenge og 2 piger…

de er allesammen inden for 2 år af hinanden, og alle har det godt med hinanden

[quote=•~ Rikke ~•;498455]Det største problem bliver vist at overtale kæresten :tihi:

Han synes vi skal vente lidt, så de ikke er jævnaldrende alle sammen :)[/quote]
Som battlestar siger, så tror jeg også at det er allerbedst at de er jævnaldrende :høhø:
Det er svært at overtale kæresten. Jeg har luftet ideen om en lille ny til sommer, men han er ikke HELT sikker.
Først så vil han meget gerne, og så ved han ikke helt.
Men bare vent til de ser de små killinger :slight_smile: Mænd kan også blive meget bløde indeni :tihi:

Ihhhh…

Undskyld jeg svarer på et gammelt indlæg, men jeg er ved at indhente de to uger jeg var på ferie og dette indlæg bliver jeg nød til at kommenterer.

Jeg har sort bælte i overtalelse af mandfolk…igen altså kun min egen :ups:
Ellers ville det lyde lidt forkert.

Min ynglingssætning i den forbindelse : "Jamen vi er her jo ikke for at begrænse hinanden "
:klapper::klapper::klapper:
Virker hver gang og ordene er jo så sandt, så sandt!!!

Jeg fik for ike så længe siden kat nr. 3 som er en fin lille pige. Havde i forvejen 2 drenge.
Racen er dog Ragdoll, så jeg ved ikke om det helt kan samlignes.
De finder sig jo faktisk i alt…nye katte, fremmed hunde osv osv.

Er du kommet videre i forhandlingerne med manden??

[quote=Sannela;510916]Ihhhh…

Undskyld jeg svarer på et gammelt indlæg, men jeg er ved at indhente de to uger jeg var på ferie og dette indlæg bliver jeg nød til at kommenterer.

Jeg har sort bælte i overtalelse af mandfolk…igen altså kun min egen :ups:
Ellers ville det lyde lidt forkert.

Min ynglingssætning i den forbindelse : "Jamen vi er her jo ikke for at begrænse hinanden "
:klapper::klapper::klapper:
Virker hver gang og ordene er jo så sandt, så sandt!!!

Jeg fik for ike så længe siden kat nr. 3 som er en fin lille pige. Havde i forvejen 2 drenge.
Racen er dog Ragdoll, så jeg ved ikke om det helt kan samlignes.
De finder sig jo faktisk i alt…nye katte, fremmed hunde osv osv.

Er du kommet videre i forhandlingerne med manden??[/quote]

Nej desværre ikke :frowning:
Jeg er egentlig stoppet med at plage lidt - regner med at starte op med plageriet igen til foråret :slight_smile:
En dag når solen rigtigt skinner og fuglene synger, så kan han da bestemt ikke sige nej :høhø:

Jeg ville også bare lige give mit indskud:

2 drenge og 1 pige. Fungerer glimrende her!

Og de er alle født indefor et år og dermed nogenlunde jævnaldrende. (Kun lige Teddy er 9 mdr ældre end den næste)

[quote=Barky;511002]Jeg ville også bare lige give mit indskud:

2 drenge og 1 pige. Fungerer glimrende her!

Og de er alle født indefor et år og dermed nogenlunde jævnaldrende. (Kun lige Teddy er 9 mdr ældre end den næste)[/quote]

Takker for dit svar :slight_smile:

Vi har 2 drenge og 2 piger. Før havde vi kun 1 pige og 2 drenge… Fungerede helt fint.
Misty kan faktisk godt være ret vild med dem… :klapper:Selvom hun er mindre, så skal hun nok give dem tæv…

bare bliv ved med at plag:tihi:

[quote=Saphiira;511007]Vi har 2 drenge og 2 piger. Før havde vi kun 1 pige og 2 drenge… Fungerede helt fint.
Misty kan faktisk godt være ret vild med dem… :klapper:Selvom hun er mindre, så skal hun nok give dem tæv…

bare bliv ved med at plag:tihi:[/quote]

:tihi: Det har jeg også tænkt mig at gøre :høhø:

Ellers må du låne min kæreste lidt… For her er det nemlig omvendt. Der er det mig, der er stopklodsen…:tihi:

:tihi: Ja det ku da være, jeg sku taget dig på ordet så :smiley:

:klapper:kan du ikke finde en fin missepige, som han også vil falde for?

Måske kunne du finde ud af hvad HAN kan lide ved kattene… Og så finde en race som passer på hvad han ønsker/kan lide ved en kat. (naturligvis en race som harmonerer med de drenge du har.)