Ang en ny lille missepige

Det synspunkt deler mine 2 prinsesser til fulde.
Race gennem stuerne og jo hurtigere, jo bedre :ok:
Brydekampe :thumbdown:

Og Rikke jeg til blot tilføje, at du skal overveje at finde en ny mis, der mht. sind og temperament ligner dine 2 drenge så meget som muligt.

Luna, min den ene pige, som boede her først, er en lidt forsigtig pige, så for mig var et af de væsentligste kriterier, da jeg skulle finde en bedsteven til hende, at den nye beboer ikke måtte have ligget øverst i hierakiet, og at missen også skulle være en lidt forsigtig og kærlig, god mis.
Det lykkedes efter længere tids søgen med bistand fra gode opdrætteres hjælp at finde den helt rigtige pige, og selv om de var henholdsvis 5 og 6 år ved sammenføringen, fandt de melodien sammen indenfor det første døgn.

Held og lykke med at finde jeres helt rigtige mis til foråret :kryds:

[quote=•~ Rikke ~•;510998]Nej desværre ikke :frowning:
Jeg er egentlig stoppet med at plage lidt - regner med at starte op med plageriet igen til foråret :slight_smile:
En dag når solen rigtigt skinner og fuglene synger, så kan han da bestemt ikke sige nej :høhø:[/quote]

Nej man kan tit selv fornemme hvornår man skal slappe lidt af igen… og hvornår man skal optage kampen :tihi:

Indtil da kan du jo tænke på hvad hun skal hedde :yah::yah: -LOL

Ja og her til jul kan man jo bare have ét eeeeneeste ønske:tihi:

Åh, mænd er skam så svage, så det skal nok gå! :høhø:

Min kæreste ville ikke have en eneste kat for et år og et par måneder siden, og nu har han sagt ja til at vi kan have fire. :tihi:

[quote=•~ Rikke ~•;498354]Ja jeg har jo længe ønsket mig en lille missepige, så jeg ikke er eneste tøs i hjemmet :tihi:

Jeg har jo forevejen 2 Norske Skovkatte drenge - så mit spørgsmål går egenlig på, om det vil være ok at sætte en lille prinsesse sammen med mine 2 drenge, eller om man skal holde sig til samme køn :?:?:?

Hvad er jeres erfaringer til at blande køn :?:?:?[/quote]

Jeg har en dreng på 4 og en pige på 1 og det er drengen der er træt af pigen, fordi hun har alt for meget energi. Han vil gerne leje med hende, bare ikke så meget som hun gerne vil.

Derfor skal jeg også have fundet en ven til dem begge. Det der med 3 katte duer ikke rigtigt hos os. :uha:

[quote=pietzel;511193]Jeg har en dreng på 4 og en pige på 1 og det er drengen der er træt af pigen, fordi hun har alt for meget energi. Han vil gerne leje med hende, bare ikke så meget som hun gerne vil.

Derfor skal jeg også have fundet en ven til dem begge. Det der med 3 katte duer ikke rigtigt hos os. :uha:[/quote]

Nej jeg har også overvejet, om det vil være dumt at have et ulige antal :gruble:

Ja jeg kunne sagtens forestille mig at det enten ville blive to mod en eller også ville min hunkat bare blive ved med at irritere de andre :tihi:

Må nok lige tænke over det :slight_smile: Lige nu skal vi jo ihvertfald ikke have nogen lille ny missetat - så der er tid nok til at overveje det hele :slight_smile: