Ang kat solgt til kæl som blver solgt videre og bruges til avl

Hvad kan man gøre når en kat som er solgt til kæl, bliver solgt videre, og det er til en opdrætter, der endda har den til udlån…

tidelige ejer regere ikke

kan man overhovedet gøre noget.

Ja Ja jeg ved godt man bare kan neutralisere snie kælekatte, det er ikke det dette handler om… og det er ikke min kat.
så det er det andet jeg beder om hjælp til

[QUOTE=Hanne P;710262]Hvad kan man gøre når en kat som er solgt til kæl, bliver solgt videre, og det er til en opdrætter, der endda har den til udlån…

tidelige ejer regere ikke

kan man overhovedet gøre noget.

Ja Ja jeg ved godt man bare kan neutralisere snie kælekatte, det er ikke det dette handler om… og det er ikke min kat.
så det er det andet jeg beder om hjælp til[/QUOTE]

Tja, måske det ikke er det som det handler om, men var katten neutraliseret, så havde den nok ikke været så interessant for en opdrætter.

Med mindre man har lyst/råd til at gå rettens vej, så må man nok bare erkende at solgt kat er solgt kat, uanset intentionerne man havde og troede på. Ind i mellem er lærepenge dyre…

Ja de er meget dyre…
Jeg tror også hun har lært af dette…
Og har givet hende det råd at går videre …

Hvorfor jeg skriver det med at det ikke er neutralisering af kælekatte dette handler om, det er fordi det kan vi hurtige blive eng om at det er det eneste rigtige at gøre, så er man sikkeret. så blver de ikke brugt…

Jeg har bare ikke lyst til at diskutere en andens valg… Da det har jeg ikke noget at gøre med…men vi har taget den snak

[QUOTE=Hanne P;710262]Hvad kan man gøre når en kat som er solgt til kæl, bliver solgt videre, og det er til en opdrætter, der endda har den til udlån…
[/QUOTE]

Det afhænger jo i høj grad af, hvad der står i kontrakten.

at den er solgt tl kæl og skulle neutraliseres inden den var ca 6 mrd, plus sælger havde forkøbsret.

Og hvad står der i kontrakten som evt bod, hvis sælger ikke holder den?

Åhh det fik jeg ikke spurgt om

Du kan råde vedkommende til at tage kontakt til sin hovedklub og søge råd der :slight_smile:

Det er gjort… altså rådet er givet…