Ang stamtavler, fra (vist ok) felis danica

hejsa allesammen,

jeg er jo den heldige ejer af to maine coon katte med tavler. zasla kom ind af døren for omkring 2-3 måneder siden. der var hun omkring 8-9 mdr gammel. er det ikke lidt sent ? nu er hulk et halvt år gammel, hans er stdaig ikke kommet. før havde vi en kat der hed whitney også maine coon, hendes tavle er bestilt, og vi går og venter på den (som et minde om hende efter hun blev aflivet) opdætter har sagt hun gerne vil give den til os som minde. men men men, whitney ville være fyldt et år i maj dette år, så hvis den stadig ikke er kommet, så sys jeg det er lang tid. jeg ved de fik smidt whitney’s fars stamtavle væk, så den skulle lige bringes til dem igen, fra USA . men at hulks ikke er kommet syntes jeg er meget underligt. min opdrætter fortalte de havde en del problemer derinde.

men jeg syntes det er længe. især nu er jeg jo helt vild efter at lære noget om udstillinger for derefter at tage hulk på udstilling, men mangler jo ligesom hans stamtavle. kan det passe jeg skal være afhængig af felis danica ???

er der andre der er ude for samme situation, med manglene stamtavle ? min opdrætter er super irriteret på dem og har ringet og brokket dig jeg ved ikke hvor mange gange. hvilket jeg udemærket godt kan forstå.

knus herfra -pote

Jeg syntes at det lyder mærkeligt og ville selv prøve at ringe og rykke for stamtavlerne ved hovedklubben.

Din opdrætter kan - hvis hovedklubben ikke gør det automatisk - få en bekræftelse på at der er ansøgt om stamtavler. Med den i hånden kan du til hver en tid tilmelde dig en udstilling, så få du hende til enten at sende en kopi af hendes egen, eller få hende til at rekvirere en til dig.

Som det er nu, er det ikke den store ventetid normalt på tavlerne, men hvis der er fejl eller mangler, så tager det den tid det tager at fremskaffe de nødvendige papirer.

Held og lykke -thumbs

Enig -thumbs

Anika, har du talt med hende for nyligt…

Nu kender jeg den opdrætter du har dine smukke katte fra… Jeg er helt sikker på at det ikke er hendes skyld, at de er forsinket

nej nej, nu må i ikke misforstå mig, jeg sætter ska ikke spørgsmålstegn ved min opdrætter, snakker stadig godt med hende. det er mere felis danica’s måde at behandle folk på, for jeg har hørt om de samtaler min opdrætter har haft med felis danica, og de har ikke behandlet hende særlig pænt. så vidt jeg ved har de ikke så meget som undskyldt for hende at whitney’s fars stamtavle blev væk. og det syntes jeg bare ikke er i orden.

-jegkrydser så for guds skyld i må endelig ikke tro jeg ikke har tiltro til min opdrætter. eller tro det er hende der fusker. -jegkrydser

hvilket jo heller ingen mening giver eftersom at jeg jo har fået zalsa’s stamtavle. iihhh nej, er helt bange for at folk opfatter mit indlæg helt forkert. Det er ikke opdrætters skyld. det ved jeg med 199% sikkerhed