Angreb på ben

Hej
Jeg har en bengaler som er snart 8 mdr. Hun er rigtig sød og kær men vi har problemer med at hun angriber vores ben når vi går, hun kan også finde på at springe efter hele kroppen. Vi har kun hende og hun er ikke ret meget alene. Hvad kan vi gøre for at vænne hende af med dette?
Med venlig hilsen

Dorthe

Uh, du har den næsten selv på tungen, kan jeg høre.

Få en ven til hende, som er kat. Hun mangler en kat at lege kattelege med. :slight_smile:

[quote=frdaisy;363951]Hej
Jeg har en bengaler som er snart 8 mdr. Hun er rigtig sød og kær men vi har problemer med at hun angriber vores ben når vi går, hun kan også finde på at springe efter hele kroppen. Vi har kun hende og hun er ikke ret meget alene. Hvad kan vi gøre for at vænne hende af med dette?
Med venlig hilsen

Dorthe[/quote]

Det lyser jo langt væk af en kat, der vil lege fange- og angrebslege … og hvem andre end jer er mulige legekammerater? :wink:

der skal en lille misse-ven til… så holder hun sandsynligvis op :slight_smile:

men vi har problemer med at hun angriber vores ben når vi går, hun kan også finde på at springe efter hele kroppen.

og det kan udvikle sig til:

http://www.netdyredoktor.dk/sw1308.asp

Og læg især mærke til:

Anskaffelse af en ekstra kat i ca. samme alders- og vægtklasse vil ofte klare problemet (det er faktisk et af de få adfærdsproblemer, der kan løses på denne måde!)

Ork jow der skal en legekammerat til hende

Liam gjorde det samme, indtil jeg fik Aslan… (Dog kan de finde på at sammearbejde og angribe mig alligevel:tihi:)