Anmelder du på Trust-pilot?

jeg var på restaurant Ciao-Ciao igår og det var - igen igen - en oplevelse ud over det sædvanlige…

så her til morgen hvor jeg stadig har lidt mavepine fordi jeg spiste for meget - så har jeg givet dem en anmeldelse på Trustpilot fordi jeg synes de gør det så fantastisk :slight_smile:

og så kom jeg til at tænke på - anmelder du på trustpilot når du har gode eller dårlige oplevelser med virksomheder ?

jeg gør ind i mellem hvis jeg synes nogen gør det virkelig godt eller virkelig dårligt :slight_smile: hvad med dig?

:slight_smile:

Det eneste jeg har givet anmeldelse om på TP er KG :inlove:

Ja det gør jeg - både når det er godt og skidt - det er dog hovedsageligt når jeg handler på internettet at jeg benytter trustpilot

Jeg bruger også Trustpilot både til gode og dårlige oplevelser. Primært er mine anmeldelser baseret på internet-handel, men jeg kan også have lavet en vurdering af en fysisk butik. Jeg læser naturligvis også andres erfaringer, hvis jeg skal købe noget online.

Ja jeg gør hvis det har været særlig godt, eller særlig skidt :slight_smile:

ja det gør jeg som regel når jeg prøver nye steder at handle det ene eller andet. :slight_smile:

jeg gør ikke, det er nu ikke fordi jeg ikke vil, men jeg ved jeg ikke får mig taget sammen til at anmelde om det er så er godt el skidt. jeg bruger heller ikke trustpilot til at få viden om forskellige firmaer.
dog kan jeg godt finde på at gå ind på et firmas side og skrive i deres gæstebog hvis de har en sådan

Nej… jeg læser dem heller ikke - jeg anser ikke Trustpilot for særlig troværdig. For mange indebrændte folk der har et horn i siden på nogen. For mange historier om systematiske (betalte) positive anmeldelser…

Næh det gør jeg aldrig :ups:

Sjældent, men ja… Hvis noget har været enten rigtig skidt eller rigtig godt, så gør jeg :slight_smile:

Jeg tror jeg har gjort det en enkelt gang, udover KG. Men det er ikke en side jeg bruger til ret meget. Nu handler jeg så heller ikke ret meget online bortset fra eBay, og det er jo noget andet. Der tjekker jeg til gengæld altid sælgerens feedback, hvis den er under 95% positivt. For at se HVAD det er folk brokker sig over (er det f. eks. fordi de selv har været nogle fæ og ikke læst beskrivelsen ordentligt og derfor fået noget andet end det de tro’de… eller er det fordi vedkommende ikke har sendt varen. Jeg har kun EN gang selv været nødt til at efterlade dårlig feedback på eBay for noget der aldrig kom og hvor sælgeren forsvandt fra jordens overflade…

Nej, det gør jeg næsten aldrig.

Jeg har ikke meget tiltro til siden, efter at have læst flere artikler hvor det ses at trustpilot mod betaling fjerner de dårlige bedømmelser.

Jeg har kun een gang forsøgt (fordi vi fik en meget dårlig betjening af en meget uhøflig medarbejder), men det lykkedes ikke for jeg kunne ikke finde firmaet derinde (og jeg prøvede flere andre “anmeldelsessider”).

Så opretter man bare firmaet :slight_smile: Det gjorde jeg sidst, jeg havde en dårlig erfaring at videregive

Hvis jeg skal handle på nettet, tjekker jeg gerne trustpilot inden, og har lidt den holdning at der skal være mere godt end skidt, men det skal heller ikke være for lyserødt:)
Jeg har kun anmeldt et firma der inde en gang og det var fordi de havde linket til trustpilot i mailen med fakturaen og bad mig om det:)