Anne P´s velopdragne killinger

[QUOTE=anne p;1291671]I skal da lige ha’ et billed af de som blev hjemme fordi denne gamle kone ikke kunne bestemme sig :ups:

[/QUOTE]

Det er vel så de velopdragne, du selv har beholdt :?

Søde ser de i hvertfald ud - men det gør ballademagerne, som er flyttet til nye hjem nu også :hjerte:

[QUOTE=anne p;1291671]I skal da lige ha’ et billed af de som blev hjemme fordi denne gamle kone ikke kunne bestemme sig :ups:

[/QUOTE]

Det er vel så de velopdragne, du selv har beholdt :?

Søde ser de i hvertfald ud - men det gør ballademagerne, som er flyttet til nye hjem nu også :hjerte:

I skal heller ikke snydes for dette billede af Blua forleden aften. Var ved at gøre mig klar til at gå i seng og der lyder et ordenligt skrabalder ude fra badeværelset. Det var Blua der havde fået skrabet alle mine ting ned fra hylden under spejlet. Og der sad han, uskyldigheden selv :stuck_out_tongue:

Det er da tydeligt, at han bare var gået derind for at undersøge lyden :tihi:

Vi har tilsyneladende også lyde der bør undersøges…

[QUOTE=DK Sugieh;1291991]Vi har tilsyneladende også lyde der bør undersøges…
[/QUOTE]

Hvor står der det Brian på det der??! :venter: … det skal da ikke give ham skylden for alt … nå … det kan jo være at Sugieh ikke kunne komme rundt om den, ikke :stuck_out_tongue:

Der står SÅ meget Brian over det hele… Mest fordi begge hønsene var i børneværelset men også fordi Brian kom frem under skænken med øjne så store som tekopper da jeg gik ud for at se hvad der havde forårsaget så stort et rabalder :klapper: dog fortalte han med stor røst at den sprang ned HELT selv :smiley:

Lars mente heller ikke det nødvendigvis var Brian der havde været i kamp med planten :smiley: :smiley: :smiley:

Uden at skrive for meget kan jeg fortælle, at Fritzz i høj grad lever op til sit sorte slyngellook. :rock:
Men han kan også se (næsten :wink: ) artig ud.

Genialt billede! :thumbup:

Blua synes lige at posen med kattegrus var alt for fuld :tihi:

[QUOTE=Katho;1292038]Blua synes lige at posen med kattegrus var alt for fuld :tihi:
[/QUOTE]

:lol::lol::lol:

[QUOTE=Katho;1292038]Blua synes lige at posen med kattegrus var alt for fuld :tihi:
[/QUOTE]

Hold da op en lille møgunge - så skal jeg vist ikke brokke mig over mine, der ynder at skrabe grus ud af kassen, når de har været på “das”- men ikke i den størrelsesorden

:toshy:

[QUOTE=Eva;1292070]Hold da op en lille møgunge - så skal jeg vist ikke brokke mig over mine, der ynder at skrabe grus ud af kassen, når de har været på “das”- men ikke i den størrelsesorden

:toshy:[/QUOTE]

Ja, man savner virkelig den tid, hvor det det kun var bittesmå uartigheder, som man blev udsat for. :ups: Åh, hvor jeg glæder mig til, at Mimi bliver mere voksen. :venter:

[QUOTE=Katho;1292038]Blua synes lige at posen med kattegrus var alt for fuld :tihi:
[/QUOTE]

Jeg synes simpelthen de kan stille de fedeste udtryk op… Tanken om at “ugerningen” er deres skyld og det ikke er en god ide, er simpelthen SÅ langt væk fra deres tankegang som det kan komme :smiley:
Brian ser ligeså forundret ud når han får et nej :klapper: Jeg er sikker på det er en indbygget forsvarsmekanisme, for jeg kan ikke irettesætte sådan et fjæs :tihi:

Ja, jeg hører jo ad omveje at jeg skal glæde mig til han bliver fullborn teenager :uha:

[QUOTE=DK Sugieh;1292090]Jeg synes simpelthen de kan stille de fedeste udtryk op… Tanken om at “ugerningen” er deres skyld og det ikke er en god ide, er simpelthen SÅ langt væk fra deres tankegang som det kan komme :smiley:
Brian ser ligeså forundret ud når han får et nej :klapper: Jeg er sikker på det er en indbygget forsvarsmekanisme, for jeg kan ikke irettesætte sådan et fjæs :tihi:[/QUOTE]

Jeg har ingen problemer med at irettesætte Mimi og hun er begyndt at forstå, at der er ting, som hun ikke må. Det forhindrer hende dog slet ikke i, at lave uartighederne og jeg får et mobset teenager svar/brok fra hende, når hun bliver irettesat. :klapper: Hun fortsætter også gerne uartighederne, selvom hun bliver irettesat, for hun er overbevist om, at jeg helt klart ikke mener det… :doh:

Ja. :muhaha:

Det er så også ret lang tid om, at blive voksne nok til ikke, at lave alt for meget ballade. :argh: Fanni er ikke for voksen til ikke at lave ballade, men forskellen er, at hun bliver brødebetynget, når hun bliver taget i at lave uartigheden og/eller irettesat. Hun er også dejligt nem, at få til at stoppe uartigheden, når jeg opdager det. :thumbup:

Ja herhjemme er der ingen farer for nogen skammer sig hvis der er lavet ulykker… Jeg kan højst få halen :smiley:

Er der nogen, som kender en børnehave for uvordne ungdyr? :surrender1:

Michelle snakkede vist om at lave en i sin kolonihave :slem:

Michelle snakkede vist om at lave en i sin kolonihave :slem: