Anne P´s velopdragne killinger

[QUOTE=dkkorat;1292111]Michelle snakkede vist om at lave en i sin kolonihave :slem:[/QUOTE]

Kan du ikke aflevere Mimi derude, så jeg kan få fred? :tihi:

[QUOTE=velfa;1292114]Kan du ikke aflevere Mimi derude, så jeg kan få fred? :tihi:[/QUOTE]

NEJ!

[QUOTE=velfa;1292114]Kan du ikke aflevere Mimi derude, så jeg kan få fred? :tihi:[/QUOTE]

NEJ!

[QUOTE=velfa;1292106]Er der nogen, som kender en børnehave for uvordne ungdyr? :surrender1:[/QUOTE]
Jeg kender en i Hals som mener at hun er god til at opdrage katte :tihi:

[QUOTE=Katho;1292125]Jeg kender en i Hals som mener at hun er god til at opdrage katte :tihi:[/QUOTE]

:klapper: Hende har jeg også hørt om…

Jeg hyler af grin af den kongekommentar Katho!!! :smiley:

[QUOTE=Katho;1292125]Jeg kender en i Hals som mener at hun er god til at opdrage katte :tihi:[/QUOTE]

[QUOTE=DK Sugieh;1292130]:klapper: Hende har jeg også hørt om…

Jeg hyler af grin af den kongekommentar Katho!!! :D[/QUOTE]

Hvem kender I i Hals? :gruble: … Jeg kender kun et kattemenneske, som bor der men hun er skide snobbet og jeg tvivler på, at det er hende I mener :stuck_out_tongue:

[QUOTE=anne p;1292138]Hvem kender I i Hals? :gruble: … Jeg kender kun et kattemenneske, som bor der men hun er skide snobbet og jeg tvivler på, at det er hende I mener :p[/QUOTE]
Nå hende kender du også? :thumbup:

Tjek lige den her glorie. :engel2:
Artige hilsner fra Fritzz

[QUOTE=Katho;1292142]Nå hende kender du også? :thumbup:[/QUOTE]

Æhhh tror ikke vi skriver om den samme :ups:

[QUOTE=anne p;1292155]Æhhh tror ikke vi skriver om den samme :ups:[/QUOTE]

Anne du bor da også i Hals - eller måske de nordlige forstader til Hals… :tihi:

[QUOTE=anne p;1292155]Æhhh tror ikke vi skriver om den samme :ups:[/QUOTE]

Anne du bor da også i Hals - eller måske de nordlige forstader til Hals… :tihi:

[QUOTE=HolmeInc;1292177]Anne du bor da også i Hals - eller måske de nordlige forstader til Hals… :tihi:[/QUOTE]

Nope … jeg bor på grænsen til Brønderslev kommune … så jeg bor i de landlige omgivelser ved Dronninglund … jeg har dobbelt så langt til Hals :stuck_out_tongue:

[QUOTE=anne p;1292182]Nope … jeg bor på grænsen til Brønderslev kommune … så jeg bor i de landlige omgivelser ved Dronninglund … jeg har dobbelt så langt til Hals :p[/QUOTE]
Lad mig omformulere, jeg kender en der hedder Anne som bor på grænsen til Brønderslev kommune, i de landlige omgivelser ved Dronninglund, med dobbelt så langt til Hals (ca. Halvanden times kørsel fra Lystrup) :tihi:

[QUOTE=anne p;1292182]Nope … jeg bor på grænsen til Brønderslev kommune … så jeg bor i de landlige omgivelser ved Dronninglund … jeg har dobbelt så langt til Hals :p[/QUOTE]

Potato - potato :lol:

Potato - potato :lol:

Det er faktisk lykkedes Brian at komme igennem et helt døgn uden nævneværdige uartigheder :engel2:

En guldsmed forvildede sig ind i vores stue. Det skulle den have ladet være med…
Fritzz lavede et superspring og snuppede den lige for næsen af Xion og Ivan. :uha: Han er livsfarlig allerede, og han bliver den vildeste jæger, når han bliver stor.

Det første billede er seriøst guld værd :smiley:

[QUOTE=Blunky;1292212]Det første billede er seriøst guld værd :D[/QUOTE]
Jeg har tilladt mig at lege lidt med lys/skygge, så man bedre kan se hans fjés …

Jeg vil være med: