Annette O

Det er mig…

jeg er en hamrende sindsyg quinde - har jeg hørt fra pålidelig kilde -LOL der ofte er at se i debatterne -engel

Jeg er den lykkelige ejer af 4 NFO og en styks rullepølse (Emma vores lille Corgi) og MOR til to helt vidunderlige drenge på 10 og 12 (det bliver de i løbet af sommeren)

Jeg prøver at bevare roen, men jeg må lige advare jer, for jeg er rødhåret med alt hvad det indebærer -høhø

Jeg er registreret opdrætter, og har været det siden 2001, men lige for tiden holder jeg lidt lav profil, da jeg ikke har pladsen til opdræt lige for tiden.
På et tidspunkt kommer jeg sikkert stærkt tilbage igen - det må tiden vise.

Hmmm jeg er ikke så god til at fortælle om mig selv, men jeg er altid åben for spørgsmål, og jeg svarer gerne på dem…

Velkommen til dig - ja, jeg kan jo bekræfte er par af de ting, du skriver -høhø -høhø -høhø Du er god for en faglig snak - og ikke mindst for tant og fjas

-bananer

Hej Annette O. [smilie=hate-tunz.gif]

Ja men jeg elsker at folk kan få rødt hår, når der er grund til det. [smilie=hate-boid.gif] Så Kæmpe velkommen -gruppekram

stort velkommen og -gruppekram til dig

jamen hvis du er rødhåret med alt hvad det indebærer - så glæder jeg mig MEGET til den vilde nattepalaver i hytten d. 13-15 …

vi får rig mulighed for at drive drengene til vanvid… hamrende sindssyg er et storslået udgangspunkt!! -LOL

Knus og velkomst -pote krammer

Tak skal I have -bravo

Miss t - Jeg glæder mig helt bestemt også til en hyggelig weekend sammen med dig, [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]
jeg er sikker på, at vi kan drive enhver til vanvid -LOL og sikkert især når vi er sammen -engel

ja nu kender jeg jo ikke dig regitze så godt endnu, men annette kender jeg da og jeg siger bare hun er den styggeste af alle stygge og du skal stå meget tildligt op for at kunne “synke” ned på hendes niveau.

nej jeg er squ rigtig glad for at kende dig annette, hun gør ihvertfald livet sjovere og jeg er endnu mere glad for at du vil være her sammen med os andre, så ka det da kun blive hyggeligt og morsomt, kæmpe kæmpe krammer herfra

Ihhhh Annette det er SÅ dejligt du er her.

Dig har jeg vel nok haft megen glæde af både sagligt og fjantmæssigt.

-bananer -bravo [bigloony] -velkommen [oregonian_bear9.gif] [3d-cat–playing.gif] [3dog-bone.gif] -hund

-høhø Velkommen Annette, dejligt at se dig herinde også.

Jeg glæder mig til de rødhårede debatter og også dem, hvor vi starmmer os an og er diplomatiske.

Vi skal nok få det godt herinde [smilie=hate-tunz.gif]

Hvor er I altså bare sååå dejlige -love Sikken velkomst at få [smilie=hate-smile.gif] jeg bliver jo helt rørt.

Jeg lover at være fornuftig og saglig - for det meste [smilie=hate-tunz.gif] -høhø -LOL

Juhuuu… Annette du er her også -hop

Hej Annæææææddddeeeee. Hvor dejligt at se dig -love

Glæder mig helt sikkert også til at lære dig at kende irl -bananer

Hejsa -HUG

Hej Anædde [smilie=hate-smile.gif]

Er du også her?? S Skøøøøøøøønt

Velkommen søte menneske [bigkiss]

Skønt at du også ville være med herinde, så er vi da sikker på der altid bliver skrevet et eller andet -hæhæ

-blomst

Hej Annette hvor er det bare godt at du er rødhåret og ikke bange for at tage bladet fra munden…stor velkommen

Hej annette [smilie=hate-bravo.gif]
Dejligt at se dig herinde,jeg glæder mig til at lære dig bedre at kende
Og du ved godt det eneste sted Carambole hører til ved er hos mig :-)))))))))))) -høhø -høhø -høhø -hopla -HUG
Knus

velkommen til -ballon

Hej Annette
Ja jeg har jo ikke overset du er herinde -what
Men har ikke været gennem alle de tidligere tråde, før de dukker om med indlæg. [bigloony]
Så du får lige en hilsen -velkommen