Anti filter børsten fra tv virker den?

der kører reklame for en børste der er god til at løse filter i håret. virker den hvis ja hvordan:? hvis den virker var den nok smart til kat også:?

er det den her du mener ? Linea har den og hun er da ikke vildt tilfreds med den tangle teezer - PriceRunner

Hvis det er en tangle teezer du mener, så har jeg hørt godt om den på en amerikansk side om ragdolls… Men personligt har jeg aldrig prøvet den :slight_smile:

Har overvejet den til mig selv :slight_smile: den kan købes ret billigt i “Normal”.

http://www.michelmercier.com.au/hairbrushes/hair-brush-thick-hair den her ? de reklamere for den både er til fint, tykt og krøllet hår

Jeg bruger en tangle teezer til min knægt der har de vildeste krøller der danner dreadlocks for et godt ord, den er det eneste der kan få bugt med dem, uden skrig og skrål. Er også ret glad for den selv til mine knap så vilde men stadig filterglade krøller.
Hvordan den lige virker ved jeg ikke men den har ret bløde “børster” der på en eller fantastisk måde fanger alle filter og får dem til at forsvinde, uden at man skal bruge en masse energi på det.
Havde dog ikke overvejet at den kunne bruges til katte, hvis nogen prøver så giv lige en anmeldelse, det kunne jo være det nye sort inden for filterknusning:D

Og nu sidder jeg og overvejer om jeg ikke lige skulle prøve at fange en kat, med den mængde pels der smides i disse dage må jeg kunne finde en filter et eller andet sted at afprøve den på:tihi:. (og den er ret nem at rengøre, altså børsten)

Aner det ikke - og gad vide om det betyder noget om det er originalen eller en kopi ?

Jeg kender en som har købt den i Bilka, og hun er utrolig glad for den. Hun har hår som filtrer af pommeren til, og en almindelig børste er ved at gøre hende skaldet :slight_smile: