AntoCat´s Tommelise

Hej Anna
Hvor er hun skøn -forelsket -love

Hejsa Poly
og 1000 tak for din hjælp med at få hende vist frem her :slight_smile:
anna

Selv tak.
Fremover gør du det nemmest, ved at lægge billedet ind i galleri her på siden - eller på kattegalleri og kopiere adressen derfra -pote
Jeg har lagt dit billede ind ind i mit galleri, her på siden, for at bruge det i denne tråd…-Så nu er Tommelise altså osse lidt min ha ha -høhø

Hvor er hun bare så kær -forelsket

En skøn og dejlig lille misling -forelsket -forelsket -forelsket

-waytohot Hvor er hun bare Lækker -bananer

I altså tak :slight_smile:
Hun er en rigtig fremmelig charmetrold…hvor imod hendes bror kravler i skørterne på sin mor og helst ligger og babber den hele dag…sjovt så forskelligt det kan være… -forelsket
anna

Hvor er hun bare skøn, -forelsket -forelsket send lige hende til Nordjylland. [bigloony] [bigloony]

ihh en smuksak… mums… Lækker pige… [smilie=hate-tunz.gif]

Hvor er hun fin, og sikke et godt navn I har givet hende -forelsket -love -forelsket

Sikken dog en lille charmetrold -lovelove -lovelove -lovelove

Ej hold da op Anna

Hun er da simpelthen ikke til at stå for!!!

Hvor er hun yndig!!!

-forelsket -forelsket -forelsket

Wow - hun er godt nok lækker -lovelove

Hejsa Stine

Ja og hun er ikke blevet mindre skøn med alderen…eller selvsikker for den sags skyld :slight_smile:
tak…
anna

En rigtig lækker pige - har du mon nye billeder af hende? Det ville da være rigtig dejligt at se, hvordan hun ser ud nu -forelsket

Hejsa Maibrit…
Jeg har vel en million billeder af hende :slight_smile: men jeg kan ikke finde ud af at sætte dem ind her på kattegale - det sidste billede fik jeg Poly Cats til at hjælpe mig med.

anna

Hvis du opretter dig her inde, så sætter du dine billeder ind i der, og kopier den nederste ligne under det billede du vil hhave her ind og indætter den der hvor du vil have dit billede…

Kan du finde ud af at lægge billeder på din hjemmeside? Så kan jeg nemt forklare dig, hvordan du også får dem herind.

Hejsa…så komjeg vist det hele et skridt nærmere…og har lagt to billeder ind af TommeLise under AntoCat’s galleri :slight_smile:
Men jeg kan ikke formå at få det kopieret ind idenne tråd…:frowning:
anna