Appelsinjuice?!

Jeg havde den opfattelse at katte ikke kunne lilde citrusfrugter?

Ib har lige stukket hovedet i et glas juice jeg havde stående og tog et par slurke. Ovenikøbet var der altså lidt Cuba Pineapple i - og det tror jeg da HELT sikkert ikke han har godt af :uha:

Men altså… må katte overhovedet få (ren) appelsinjuice? Han er helt fjollet og har forsøgt igen og igen her den sidste halve time at komme hen og få en slurk mere…

Det er Ib du taler om… Så lad dog være med at stille sådan et fjæs op :tihi: :wink: :smiley:

Jeg tror muligvis katte fra det kuld mener de er omnivore - altædende… :rulleøjne:
Whiskey har bare idag forsøgt at smage på et æble, chokomüsli og min the… (nej, han fik ikke lov.)

Jeg ved ikke om det ligefrem er farligt for dem - de plejer bare ikke at ku’ li’ det. Normale katte, altså… :wink:

Jeg har da set billede af en kat der spiste clementin endda helt frivilligt.

jeg synes du skal overveje at skift race…fladnæser gør slet ikke sådan noget…de kan finde på at snuse til din kaffe, hvis der er fløde i…men det er så det…
åhhh jeg glemte Cheri…nej kun spiser det ikke men hun slikker på alt hvad der er af plastik…og kan få timer til at gå med at vaske en cigaretpakke…GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR…lyden gør at cigaretpakker ikke ligger og flyder her…LOL

Åh ja… men var det en normal kat? :slem: :slem: :slem:

(Jeg kan godt huske billedet - det var herligt!)

Ja jeg nåede ikke at få noget af mit havrefras… Lucky havde haft poten i det, og ja så kunne jeg ligeså godt lade ham spise og forevige det :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;831853]Ja jeg nåede ikke at få noget af mit havrefras… Lucky havde haft poten i det, og ja så kunne jeg ligeså godt lade ham spise og forevige det :smiley:
[/QUOTE]

Årh hvor er du sart! Du ku’ da godt ha’ spist resten :lol:

Ib er også unaturlig glad for mælk (med eller uden müsli) og mælkeprodukter i det hele taget. Her i aften har han haft hovedet HELT nede i et ½-liters bæger der havde været græsk youghurt i. Det HELE skulle jo op…

Altædende er han nu ikke. Han kigger UNDRENDE på Ozzy når han spiser chips, kartofler og pommes frites. Han spiser meget forskelligt, men ikke kartofler L

Milly drikker ikke juice, men hun skal da snuse til det hver weekend alligevel… :smiley:

Isis er vild med kaffe. Når jeg har drukket min morgenkaffe, kommer hun og slikker koppen ren indvendig. Hendes søster har det på samme måde, men vil helst vælte sig rundt i det i stedet. Hun reagere næsten som om det var baldrian.

Jeg har aldrig haft en kat, der drak juice. Men jeg havde en kat for år tilbage, som ikke var til at styre på ti tønder land, når der var en pose Pingvin-blanding i nærheden…:uha: (altså det dér slik, i ved)

Det var UMULIGT at lade en åben pose ligge fremme på bordet, for så snuppede han de lakridskonfekt-agtige og chokofantstang-agtige stykker…:høhø:

Indrømmet, han FIK som regel lov til at få en lillebitte mikroende af én, når han havde plaget længe nok…selvom jeg normalt ikke giver mine misser lov til at æde sådan noget bras…:S

Jeg har også til gode at opleve en juice drikkende kat, men intet kan vel overraske dig, når man taler om Ib :tihi:

Jeg har haft en kat, der altid sad og nedstirrede en - ja endda satte kløerne i ens ben, når man spiste tre-farvet is, men frøkenen ville kun have jordbærisen :tihi:
Og rejer SKULLE være med mayonaise. Chips skulle være barbecue eller grill. Og hun hentede en, når hun ville have en smule letmælk, så satte hun sig foran køleskabet, til der var serveret. Og fik jeg en krydret sovs, så VILLE hun have lov til at slikke tallerkenen ren.

I øjeblikket har jeg en kat siddende til alle måltider. Hun vil smage min ost, mit pålæg, mine kartofler, min pasta og mit kød. Men sovs gider hun bestemt ikke da :uha:

Så har du vidst ikke mødt mine :slight_smile: Selma elsker at drikke alt hvad jeg har til at stå - lige fra appelsinjuice, saftevand, kaffe til sodavand og kakaomælk. Og kan hun ikke få hovedet ned og nå det, så vælter hun da bare glasset, og drikker det fra bordet i stedet :slight_smile: Derfor forlader jeg aldrig et glas medmindre det er tomt :tihi:

ha ha ha - min gamle hus dreng spiste al frugt, melon,jordbær,æbler banan var han syg med. da vi boede hjemme fik han hver morgen ende snippen af min mors banan.
han kan såmænd også lide rød jell-o

Melon har jeg også oplevet en kat spise. En af dem vi har nu endda, jeg kan bare ikke lige huske hvem af dem det egentlig var der guflede løs af en honningmelon. Jeg tror det var Ozzy - og jeg tror faktisk det var før vi fik Ib.

Nåmen så skal jeg altså ikke være direkte nervøs for at hun sluprer juice i sig kan jeg høre. Jeg må jo bare lade være med at hælde så meget vodka i så L Ellers vælter han vel L

Herlig tråd, Smaug er heldigvis så kræsen at vi kan lade stort set alt stå fremme for han gider det alligevel ikke. Dog kan han godt lide the og drikker det gerne hvis vi ikke er opmærksomme. Vandglas var førhen et problm indtil vi stillede en vandskål ud under vasken. Har læst et eller andet sted at katte helst vil spise og drikke vand to forskellige steder og det passer godt herhjemme. Det er næsten kun vandskålen under vasken som der drikkes af. (Jeg tror forklaringen hang sammen med at vandhuller i naturen er farlige da de er meget udsatte der).

Sorry for OT. Nå ja han kan godt lide majs engang imellem men gider ikke rejer (underlig kat)

Sådan en kat har jeg osse haft :slight_smile: Bøv ELSKEDE dåsemajs. Men rejer? Adr… det var bestemt ikke mad!

Jeg har en kat herhjemme, der stort set er altædende. Majs, kylling, ost, gulerødder, chips, hun drikker cola, the, kaffe. Men der er én ting som hun ikke vil spise; osterejer :tihi: -altså ikke at hun får lov til at spise/drikke alt det. Men som I ved, så kan de altså være ninjaer -og det er hende her god til at være :ups:

Jeg har endnu ikke prøvet med Whiskey. Men ingen af de andre 5 har villet røre rejer, ikke engang smage. De er bare ikke interessante… :cool: Og det er ikke fordi de lærer af hinanden - de har jo ikke allesammen været her samtidig :gruble:

nej det har jeg ikke… men det lyder bestemt som en kløgtig fladnæse hende Selma…