Appelsinjuice?!

Ib vil MEGET gerne ha’ rejer. så det ku’ egentlig være sjovt at vide om Whiskey også spiser dem :slight_smile:

Jeg prøver når vi engang har dem i huset igen. Det er ikke så tit.

Victoria spiste alt blot der medfulgte håndfodring fra mor :slight_smile:

Min Ynke har helt frivilligt gnavet i en daggammel skive appelsin og så ud til at nyde det :wink:

Jeg har en der også drikker juice og der skal gerne være vodka i !!! Ellers så kan lidt martini (den hvide selvfølgelig) også bruges :smiley:

Min gamle kat Robin kravlede op af mine ben (av) hver gang der blev åbnet en dåse majs… hvilket var ret tit da jeg elskede majs dengang (gør jeg stadig men manden gør ikke). Robin skulle have en skefuld ned i hans madskål før jeg fik fred og så prøvede han stadig at ninja dem ud af den færdige aftensmad bagefter. Han var også tosset med marcipan og agurk.

Min gamle huskat spiste rugbrød og kylling i karry - også uden kylling! :tihi:

Jeg tror det eneste min misser er enige om at ville “dele” med mig er figenstænger. hvis I kender dem? Sådan nogle er er jeg fan af, og jeg er ikke den eneste. Jeg skal virkelig passe på med at have dem liggende nogen steder. Lilly bortfører dem og hvis hun kan få hul spiser hun dem. Og missen har altså lidt sart mave og I ved hvordan for mange figner påvirker mennesker? Så bare det lille hjørne hun en dag fik hugget i sig inden jeg fik fat i stangen - ja det kan I selv gætte :slight_smile: Men det var heldigvis overstået hurtigt.
Spartakan godt nøjes med at fiske papiret som de har været i op ad skraldespanden og slikke det Helt helt heelt rent for duften af figen.
Mine vil for øvrigt heller ikke rejer. Min gamle kat var ellers helt vild med rejer, men de to er absolut ikke fan.

Jeg ville ikke være nervøs. Hvad galt skulle der dog være i appelsin? Så vidt jeg husker kunne Aurora vist godt lide appelsinbåde i sine unge dage :slight_smile: