Apple TV

Jeg ved ikke lige hvordan det er gået forbi min næse, men først ved den nyeste opdatering til iPhone og iPad har jeg fundet ud af det eksisterede… :uha::uha:

Nogen af jer der benytter jer af det og som kan fortælle lidt om hvad det helt præsis kan??

Jeg kan se, at jeg kan få alt fra iPaden op på fjernsynet…men kan man også leje film ?? :?:?

Det med at leje film er vist ikke kommet til Danmark endnu, men i fx USA er der vist et kæmpe marked via fx en boks som apple tv.
Så vidt jeg ved kan du gå på fx youtube og andre nettjenester via boksen. Det kan du også fx fra en box som Boxee, så det er nok noget af det samme.
Hvis du har en PC, som du kan sætte til dit tv, så kan du downloade Boxee-softwaren gratis og på den måde afprøve om det er noget for dig inden du evt. køber boksen.

Det er en jungle og jeg har kun leget en lille bitte smule med det for et års tid siden, hvor min bror havde købt en Apple-boks, som han vist i øvrigt er glad for.

Mariann

Man kan faktisk leje og købe film via iTunes i DK nu. Men hvordan det helt virker, har jeg ikke styr på :slight_smile:

Ja, det fandt jeg også lige ud af idag…
Og har så heller ikke fået afprøvet det…