Jeg kom til at gå meget sent i seng i nat så jeg er næsten lige stået op. Jeg skal spise sushi med min lillesøster og niece i aften, og indtil da skal jeg nok rydde op / tage opvask / vaske tøj.
Spændende! God fornøjelse.
"I flera tusen år har älgarna vandrat samma leder för att komma till sommarens rika betesmarker.
For several thousand years the moose have walked the same path to get to the rich pastures of summer. Follow the walk live from Kullberg in the north of Sweden."
Tak
Påskefrokost overstået
Opvaskemaskinen kører 2. og sidste omgang og det der ikke kunne være i maskinen, er vasket i hånden
Stuegulvet pletvasket og fejet og møblerne sat på plads.
Skridttælleren har overskredet de 10.000 skridt.
Ben smækket op og en kold påskebryg i hånden
Maden smagte godt og ny svigerdatter var smaddersød … sååååh … en god dag
Det går jo helt galt med søvnen denne påske!
Ikke nok med at jeg ikke fik lur i går, og dermed var vågen 5-00.30, så er jeg lige vågnet her nu, efter få timers søvn!?!
Bevares, ikke med min gode vilje. Når først man har vænnet sig til at sove med CPAP, vågner man gerne når man ikke længere får hjælp til at trække vejret.
Jaja, jeg får vel sovet en eller anden dag.
Det regner en lille bitte smule her. Eller - faktisk er det vist lidt skybrudsagtigt Og det er helt mørkt.
Og vi har fortsat ikke fået en dråbe - krydsede ellers fingre for at DMI havde ret, da de i modsætning til YR lovede regn i nat, for vi trænger godt nok…
Vi fik over 26,1mm i går. Måleren var gået død for strøm, men der var også et par kraftige byger inden vi fik sat nyt batteri i den
Jeg gider ikke høre på det pral…!
Jeg havde en af mine bedre nætter, sov vel fra 00 til 03.30, og igen fra 06.46 til 09. Og mit besøg hos min niece er blevet rykket til næste lørdag, da hendes søn er blevet syg. Så i dag og resten af påsken har jeg ingen planer, andet end praktisk gøremål.
Så lige denne her.
https://www.instagram.com/p/DIjsg8FMxki/
Kan ses uden at være oprettet/logget på instagram, bare tryk boksen væk
Hvad byder man uventet gæster
Ikke den bedste billede men i aftes da jeg lige ville kigge ud af dør var denne her lige ud for mig næse
Så er jeg kravlet i køjen
Hold op så træt jeg er sad og faldt i søvn uder aftensmaden
Opvasken blev bare sat på bordet i bad og nu under dynen
Nogle katte gale der bor på nord Sjælland og har bil?
Definer Nordsjælland😊 Nord for Kbh?
Hvad har du i tankerne?
Post nummer er gribskov
Og det er en heste plov
Vi kan ikke lige få den hentet lige nu og den er specielt og ikke set før
Det er absolut det nordligste Sjælland😜 og nok lidt større end hvad end almindelig personbil kan rumme🤔