Aprils billeder af andet end kat

Jeg vil starte tråden med vores skønne Bella, som har fået sin egen nullerput i størrelse kingsize :tihi:

Der er nok andre end jeg, som kender problemet med en nullerput, som “forputter” sig… :ups:
Denne her har ligget under sengen i hvert fald 4-5 mdr - og det kan ses, at kattene har sovet i den og den har “samlet” af alverdens pels og støv…

15 minutter med det eneste pink stykke “værktøj”, som jeg ejer, og en god bunke underuld især senere.
Den er GENIAL! :slight_smile:

Bagefter i vaskemaskinen og bagefter tørre ude på altanen - og vupti. Så god som ny :smiley:

Min veninde blev glad, da jeg sendte hende et billede, af min version af den hæklede pingvin hun syntes var sød:) Det kom vidst bag på hende, at jeg hæklede den til hende, bare pga et tag på facebook:tihi:

mon damen tv snart popper ? …de plejer at være tidlige her…

Vi har været i haven i dag, med den bette. Som har fået plantet sit eget æbletræ. Bliver sjovt om ét år at tage nye billeder sammen med træet. :wehuu:

med den kolde luft de sidste par dage, så kan hun godt trække den lidt… men mon ikke det kommer først/midt i maj :smiley: solen skal lige have lidt magt igen, før de vil sætte lam.

[QUOTE=Juvena;1308317]Vi har været i haven i dag, med den bette. Som har fået plantet sit eget æbletræ. Bliver sjovt om ét år at tage nye billeder sammen med træet. :wehuu:

[/QUOTE]

Skøn ide, et billede om året sammen. :hjerte:

Her ligger hun så og breder sig, den lille solsortemor :hjerte: Jeg var lynhurtig til at tage billedet og forstyrrede hende næsten ikke.

Jeg håber, det er mig, der har tiltet kameraet. Mon ikke de er så rutinerede i redebygning, at de ikke laver en, der hælder sådan :slight_smile:

Jeg hyggede mig med mine to røde hestedyr idag. Den ene fik en fransk fletning et lidt utraditionelt sted.