Aprils katte 2026

Tillykke med fødselsdagen, Kodak :tillykke:

1 Synes om

Kodak ønskes hjertelig tillykke med de 4 år

:ballonbamse: :ballonbamse: :ballonbamse: :ballonbamse:

1 Synes om

Så ung og smuk. Tillykke, Kodak :flag:

1 Synes om

Jeg sidder lige her og er så lækker, og så nusser du mig ikke bare helt automatisk - men jeg skal hele tiden trække i din hånd… Menneske, altså…
/Stine

14 Synes om

Kodaks fødselsdagsgave - en køjeseng … så er der plads til flere katte :yum:

19 Synes om

Kodak er heldig - men han har ikke fået lejet underkøjen ud endnu :joy_cat:
Den må da kunne give lidt på hans konto, så flot og indbydende den er :grinning:

7 Synes om

Man nyder solen i fulde drag disse dage… <3

18 Synes om

Det må bare ikke være langtidsudlejning, for jeg håber på ledige pladser, når pigerne er her og vil lege med babydukker …

9 Synes om

Lige nu er det Donkey, der afprøver komforten …

14 Synes om

Man har jo før hørt om udlejning på timebasis… :sunglasses:

9 Synes om

Nogen hygger sig med, at vi i påskeferien flyttede rundt, for at få plads til min kontorplads i stuen :tihi:

Masso fandt hurtigt ud af, at han kunne sidde på hylden over hulen og drille Tikka :tihi:

18 Synes om

Jeg har længe gerne ville have en Dyvlinge stol fra ikea, men farverne var enten lige hidsige nok, eller sort, og ville ikke have en sort, for jeg har en mørk sofa og kattenes hår er meget synlige på den. Men stolen er lige kommet i beige, og selvom jeg principielt ikke synes beige er en spændende farve, så er det en farve, hvor mine kattes hår ikke bliver lige så synlig på. Og selvom jeg købte stolen til mig selv, så ved jeg jo godt, at de gode pladser er der rift om… Og ganske rigtigt…

Delle og Dumle putter ikke ofte sammen. Og selvom de prøver at få stolen for sig selv hver især, så er de begge to så glade for den, at de ender med at blive enige om at ligge der begge to. Se lige hvor søde de er. :lovelove:

Jeg har måske fået lov at sidde i den en halv times tid i dag og måske lidt længere i går, men ellers er jeg forvist til sofaen. :venter:

14 Synes om

Godt du kender din plads @Osquary :joy_cat:

4 Synes om

Nogen holder øje med at jeg udfører min genoptræning godt nok.

15 Synes om

Ja, med det blik klistret til dig skal du nok komme i sving - og gøre det ordentligt :joy_cat:

7 Synes om

Jeg blev nødt til at gøre forsøget og spørge Tikka om hun virkelig hellere ville putte i hulen, end hos mig - heldigvis kom hun med ned i sofaen :inlove:

17 Synes om

Vi har fået kylling til aften, og det lugtede åbenbaret fantastisk, for Vanda gik klagende rundt om bordet og kravlede til sidst op på knæerne af Knud, samnen med Omega, for at fortælle at nu var det altså tid til at de også skulle smage :tihi:

Da vi var færdige med at spise og der var ryddet af bordet. Blev skroget renset for resterende kød og brusk.

17 Synes om

Nogen har lagt en kæmpe hårbolle …

17 Synes om

Linedans :grinning:

21 Synes om

Vandhunde :hoho:

Aslak og Fritte :hjerte:

19 Synes om