Aprils mad

Det er påske…slet ingen der spiser ?

  • i går spiste jeg det sidste nougat is, så i dag har jeg lavet appelsin chokoladeis…sammen med jammergeden Fnug der jævnligt ville prøvesmage…

Det var mest fordi jeg havde 1 liter fløde der skulle bruges…ikk?

i dag står den på lunt brød med lun baconleverpostej, lun flæskesteg …og måske en lun rødspætte … oooog
ævlekage med flødeskum …

4 Synes om

Jo jo, vi har taget grillen i brug idag. Så efter en formiddag i haven lød frokosten på grillpølser indtaget på terrassen i fuld solskin til fuglekvudder i rå mængder - det var HIMMELSK !!

… aftensmaden fortsatte i grillens tegn - denne gang grillet flæsk og grøntsager :drooling_face:

3 Synes om

Jeg er i byen og spise, vi er på KÖD og spise en god bøf :yum:

Vi har været til Gustavs fødselsdag i dag :grin:
Og der fik vi den helt store påskefrokost med alt …sild, rejer, fiskefilet…og andre fisk.
Bøffer, mørbradbøffer, frikadeller, flæskesteg, tarteletter, leverpostej med champignon og bacon…
Kiks med forskellige oste…
Og til sidst lagkager med rutebiler og en med jordbær…om jeg er mæt…jo…ingen aftensmad til mig i dag :smile:

3 Synes om

Min datter fejrede sin 25 års fødselsdag i dag. Vi spiste på indisk restaurant og hold nu da op det var super lækker mad. Jeg er propmæt :savle:

1 Synes om

Var til påskefrokost med familien igår i mine forældres sommerhus. Mors hjemmelavede karrysalat og torskesalat. Rent mums! :smil:

Jeg har haft besøg af Andrea og Tonni til islandsk lammekølle med div. tilbehør … Mums! det smagte godt :savle:
Min svigersøn kan ellers ikke lide lammekød, men det forhindrede ham ikke i at tage flere gange :wink:

1 Synes om

Jeg trillede hjem fra påskefrokost. Tunmousse m. tilbehør, spydstegte kyllinger m. salat, timiankartofler, sovs. Desserten blev sammen med kaffen, så vi fik to slags italiensk is, brownies, marengslagkage m. frisk frugt og noget fløde+creme fraiche.

Pyha…

1 Synes om

Vi har fået lammekølle til aften med bagte kartofler og en god salat. I morgen skal vi så have skidne æg til frokost - så er påsken komplet! :yum:

I dag er det så mit barnebarn, der fejre sin 20 års fødselsdag, så vi er inviteret til stor påskefrokost :savle:
Regner ikke med jeg behøver aftensmad i aften :yum:

fandt en cuvette til i dag, og nok oss i morgen

Lørdag fik vi en lækker vegetarisk kæmpe bøfsandwich med god hjemmelavet rødvinssovs.

Søndag var vi henne at måle op til kattegård, og kom lidt sent hjem, så det blev kun til soja nuggets og macaroni med ketchup.

Mandag stod den på stegt laks og soja Schnitzel med nye kartofler og bearnaise sauce.

1 Synes om

Idag var her gæster til frokost.

Vi spiste bøf med bløde løg og spejlæg, og nuggets med peberfrugtsalat, til rugbrød. Ristet franskbrød med rejer.

Og til kaffen forårslagkage.

Aftensmad er udsat til i morgen :grin:.

1 Synes om