Arbejds sko

Nu ligger landet sådan at jeg har så hulens ondt i mit ben og spiser piller som slik,nogle dage kan jeg ikke sidde ned, og så kommer problemet,fra den 7 februar skal jeg starte praktik i 20 uger, og jeg tænker jeg bare skal have mig et par sko der kan aflaste mit ben/ryg ellers tror jeg resultatet bliver jeg ¨må kravle hjem hver dag,men stædig per her vil jo gøre et forsøg.Har først tid til scanning den 1 marts:( og først der kan jeg få noget hjælp af en eller anden slags:ked:Så er der nogen af jer der kan anbefale et par sko man kan gå i der aflaster ryggen:?:?:?:?

Jeg ved ikke med dig, men mine gigtfødder og ben har det himmelsk i de smartere versioner fra Crocs (Jo nogen af dem er ligefrem okay at se på ;))
http://www.crocs.eu/womens-footwear/women-footwear,en_ES,sc.html

De her er mine favoritter
http://www.crocs.eu/crocs-olivia/10335,en_ES,pd.html?cid=040&cgid=women-footwear

de ser da faktisk helt okay ud,ved du om man må have dem på som sygeplejerske,de lyserøde træsko clocs jeg havde fik jeg ordre på at tage af nemli

var det pga. farven?
Da jeg var i praktik som radiograf fik vi anbefalet at gå efter sort eller hvid - så ville de godtage næsten hvad som helst :slight_smile:

nej jeg fik at vide,at vi iløbet af dagen opbyggede en statisk elektrisitet som forstyrede det elektroniske på afdelingen

De ægte crocs? Der er nemlig alle efterligningerne, de billige, der er lavet af noget billigt plastmateriale. Og så er der de ægte, der er lavet af et patenteret materiale, hvor man bl.a. ikke får så varme fødder. Jeg ved ikke, jeg er virkelig dansk mester i at opbygge statisk elektricitet, men jeg gør det ikke i crocs. :øhmm:

Det har jeg ALDRIG hørt om før… ikke en gang på den røntgen afdeling jeg gik på, hvor eletriske ladninger nok ellers nok skulle have en kæmpe indflydelse…

grænser næsten til en dårlig undskyldning de har fundet på, for at slippe for de skrig farver der var “på mode” med de crocks…

[QUOTE=PiaB;542416]Det har jeg ALDRIG hørt om før… ikke en gang på den røntgen afdeling jeg gik på, hvor eletriske ladninger nok ellers nok skulle have en kæmpe indflydelse…

grænser næsten til en dårlig undskyldning de har fundet på, for at slippe for de skrig farver der var “på mode” med de crocks…[/QUOTE]
Jeg er lige ved at tro din forklaring er den mest rigtige, for jeg havde mine lyserøde ægte croce på, og det første min kliniske vejleder sagde var “dem der kan du ikke have på” og jeg kunne kun få den forklaring med elektrisiten, og jeg forklarede hende at jeg for en gangs skyld havde fundet et par sko jeg kunne gå en hel dag i, uden at få smerter i min ryg og fødder, gudskelov var det sommer og en god “ryg” periode så jeg slap gudskelov for smerter mærkeligt nok.men lige pt er det helt tosset og så det koldt og skiftende vejr = mange smerter og nedsat kraft i benet.Hmm tror jeg bliver nød til at sætte min fod ned og forlange en ordentlig faglig begrundelse for hvorfor jeg ikke må have dem på, takfor dit svar

Ja syntes også de var sært, og nu er min mor med i et mini eksperiment hvor hun skal have dem på nogle timer, hun plejer nemlig også at få stød, så vi vil lige teste om det er være/ bedre efter nogle timer med dem på.tak for dit svar:-)