Arbejdspladsens nye politik

Kontorets nye politik: [B][U][FONT=Tahoma][B]

Påklædning :[/B][/FONT][/U][/B] [FONT=Tahoma]

  1. Kom på arbejde klædt ud fra din løn.

  2. Kommer du iført Prada sko eller bærende på en Gucci taske, går vi ud fra at du har en god økonomi, og derfor behøver du ikke en lønforhøjelse.[/FONT] [FONT=Tahoma]

  3. Hvis du er klædt i laser, så skal du lære at håndtere dine penge bedre, og derfor er der ingen lønførhøjelse.[/FONT] [FONT=Tahoma]

  4. Hvis du er klædt helt rigtig, er du det rigtige sted, og behøver derfor ingen lønforhøjelse.[/FONT] [B][U][FONT=Tahoma][B]

Sygefravær:[/B][/FONT][/U][/B] [FONT=Tahoma]
Fremover accepterer vi ikke lægeerklæringer, hvis du kan gå til lægen, kan du også gå på arbejde.[/FONT] [B][U][FONT=Tahoma][B]

Fritid:[/B][/FONT][/U][/B] [FONT=Tahoma]
Hver ansat vil få 104 fridage om året, de kaldes Lørdag og Søndag.[/FONT] [B][U][FONT=Tahoma][B]

Toiletbesøg:[/B][/FONT][/U][/B] [FONT=Tahoma]
Der tilbringes alt for meget tid på toilettet. Derfor indføres der nu en striks tre minutters regel for toiletbesøg.[/FONT] [FONT=Tahoma]
Efter tre minutter går en alarm igang, toiletpapiret inddrages, døren åbnes og toiletbesøgeren fotograferes. Ved gentagne overskridelse af denne regel, bliver billedet sat op på kontorets opslagstavle.[/FONT] [B][U][FONT=Tahoma][B]

Frokost : [/B][/FONT][/U][/B][FONT=Tahoma]

  • Tynde personer får 30 minutters frokostpause, da de behøver at spise mere for at se friske ud.[/FONT] [FONT=Tahoma]

  • Normalt vejende personer får 15 minutters frokostpause, så de kan indtage et balanceret måltid og bibeholde der middelmådelige figur.[/FONT] [FONT=Tahoma]

  • Overvægtige personer får 5 minutters frokostpause, da det er så lang tid det tager at drikke en kop Nupopulver.[/FONT] [B][U][FONT=Tahoma][B]

Til sidst: [/B][/FONT][/U][/B][FONT=Tahoma]
Tak fordi du er loyal mod firmaet.[/FONT] [FONT=Tahoma]
Vores motto er at altid have en positiv holdning her i firmaet, og derfor er det en selvfølge, at I sender alle jeres spørgsmål, kommentarer, klager, irritationer, anklager og øvrige aggressioner andetsteds.[/FONT] [I][FONT=Tahoma][I]

/ Personaleafdelingen[/I][/FONT][/I] [FONT=Tahoma][/FONT]
[FONT=Tahoma] [/FONT]

:? Troede først, at du havde fået fingre i politikken fra min arbejdsplads, men så opdagede jeg, at punktet omkring tandlægebesøg mangler. De ansætter nemlig kun folk med kunstige tænder, for så skal medarbejderne ikke have fri til tandlægebesøg indtil to gange årligt, men kan blot sende gebisset med postvæsenet -muhaha

-LOL

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-sorry-LOL-LOL-LOL

-LOL -LOL -LOL -LOL

Det lyder til at passe på en del arbejdspladser i dag.

hehe, sådan et sted har jeg da været-thumbs
Det gælder heldigivs ikke min nuværende arbejds plads - der er det medarbejderne der kommer først:)

-rofl

hvor er den fed…

Herlig -LOL -LOL -LOL

-LOL-LOL-LOL