Arden Grange

Er der andre i jylland som bruger eller har lyst til at bruge dette foder?

Jeg har prøvet det igennem lidt tid og er egentlig vældig tilfreds med det, så jeg vil gerne bruge det som supplering til mit grundfoder. Men for at få det fragtfrit, skal man aftage 10 x 15 kg. Og det synes jeg måske er en smule i overkanten, så hvis der skulle være andre jyder som har lyst til at dele sådanne portioner ind i mellem, ville det være super:)

Hvis der er nogen som har interesse i det, er i velkomne til at kontakte mig privat:)

Kan du ikke fortælle lidt mere om foderet, priser osv.

Arden Grange er et udemærket foder. Fedtindholdet er højt i forhold til andre foder - katten får en fantastisk pels.

Men, klart holdbarheden med det højrere fedtindhold gør man nok ikke skal have mange sække stående i lang tid …

Du kan se mere om foderet her: http://www.arden-grange.dk/

Jeg kan ikke huske opdrætterprisen i hovedet, men det er noget billigere end hvad der står på siden.

Jeg skal nok lige finde ud af det:)

jeg har i dag faktisk fået af vide at en af dem jeg er på kursus med forhandler det heroppe hvor vi bor. så overvejer da at prøve det :slight_smile:
hmmm ja jeg er lidt i tvivl…hihi

Jeg vil i hvert fald gerne høre opdrætterpriserne :slight_smile:

Jeg er jo med på at prøve det af, men det ved du jo :høhø:

Hmm, er kyllingemel godt? Hvad er det nu det betyder når det klassificeres som mel? :slight_smile:

Et produkt, der er udviklet af eksperter, så det dækker en voksen kats ernæringsmæssige behov. Det indeholder frisk kylling og Kategori A kyllingemel, som den primære proteinkilde.Foderet er udviklet til at tage højde for ”hårbolde”, og hjælper dem med at passere fordøjelsessystemet. Ligeledes er der tilsat tranebærekstrakt, der ”vedligeholder” urinvejene. Foderet er naturligvis frit for kunstige farve-, smags- og konserveringsstoffer.Det er ligeledes garanteret fri for hvede, oksekød, soja og bi - produkter, der er hovedårsag til allergi hos mennesker og dyr.Omega3 og Omega6 gør pelsen tyk og skinnende IngredienserKyllingemel 30 %; hele majskorn 16 %; hele riskorn; kyllingefedt; tørret æg; frisk kylling (min 5 %);; fiskemel; ølgær; roekød; fiskeolie; cellulose (glucose); mineraler; vitaminer; nucleotider (naturlige proteiner); FOS, MOS, tranebærekstrakt; taurine (aminosyre)-[FONT=Times New Roman] [/FONT]konserveret med blandede tocopheroler (vitamin E) og rosmarinekstrakt Analyse Protein 31 %; olie 19 %; fibre 2,1 %; akse 6 %; fugt 8 %; omega6 3,98 %; omega3 0,6 %; vitamin A 20 000 IU/kg; vitamin D3 1200 IU/kg; Vitamin E 135 IU/kg; calcium 1,1 %; fosfor P 0,85%; kobber 18 mg/kg (som sulfat); taurine 0,23%

Hvor den friske kylling henne :S det var ikke noget jeg ville bruge …
Det er mel og mel med mere

[quote=R500;490905]Et produkt, der er udviklet af eksperter, så det dækker en voksen kats ernæringsmæssige behov. Det indeholder frisk kylling og Kategori A kyllingemel, som den primære proteinkilde.Foderet er udviklet til at tage højde for ”hårbolde”, og hjælper dem med at passere fordøjelsessystemet. Ligeledes er der tilsat tranebærekstrakt, der ”vedligeholder” urinvejene.Foderet er naturligvis frit for kunstige farve-, smags- og konserveringsstoffer.Det er ligeledes garanteret fri for hvede, oksekød, soja og bi - produkter, der er hovedårsag til allergi hos mennesker og dyr.Omega3 og Omega6 gør pelsen tyk og skinnendeIngredienserKyllingemel 30 %; hele majskorn 16 %; hele riskorn; kyllingefedt; tørret æg; frisk kylling (min 5 %);; fiskemel; ølgær; roekød; fiskeolie; cellulose (glucose); mineraler; vitaminer; nucleotider (naturlige proteiner); FOS, MOS, tranebærekstrakt; taurine (aminosyre)-konserveret med blandede tocopheroler (vitamin E) og rosmarinekstraktAnalyse Protein 31 %; olie 19 %; fibre 2,1 %; akse 6 %; fugt 8 %; omega6 3,98 %; omega3 0,6 %; vitamin A 20 000 IU/kg; vitamin D3 1200 IU/kg; Vitamin E 135 IU/kg; calcium 1,1 %; fosfor P 0,85%; kobber 18 mg/kg (som sulfat); taurine 0,23%

Hvor den friske kylling henne :S det var ikke noget jeg ville bruge …
Det er mel og mel med mere [/quote]

Gad vide hvorfor de har fundet det relevant at tilføje sukker :øhmm:

prøv at kigge på et foder som orijen, acana og applaws på zooplus og samlign det med det her foder …

Så ville du se en MEGET stor forskel …

419 kr. for 15 kg.