Årets have - og plante tråd 2023

Jeg fik most af Discovery-æbler på en restaurant engang. Det var godt!

1 Synes om

Jeg synes vores æbler er lidt kedelige at spise, for de bliver så hurtigt melede og kedelige, men mosten er skøn! :yum:
Jeg er helt godt tilfreds med vores Discovery træ, for det bærer helt fantastisk år efter år, men der er mange andre æblesorter jeg også godt kunne ønske mig, hvis bare jeg havde en lidt større have…

6 Synes om

Fuchsia nu, ja billedet er taget i regnvejr

Og de gamle begonia blomster stadigvæk,

De er mere rød i farvene

Med venlig hilsen

13 Synes om

Hvor er fuchsiaen blevet flot :hibiscus::hibiscus::hibiscus:

4 Synes om

Tak :tak: , ja det er den :smil:

1 Synes om

Den er flot :heart: Jeg er lidt misundelig, jeg elsker Fuchsia, men jeg kan simpelthen ikke holde liv i dem :dohdoh:

1 Synes om

Tak, :smil:
Jeg er heller ikke for god til og kan holde dem
Så nyder den her så meget

1 Synes om

Har du haft en havefuchsia? … de andre er jo sommerblomster og dør efter sæsonen.
Min flotte havefuchsia gravede jeg op i en anden have, plantede den i min og siden har den stort set passet sig selv …
Og den er en af de få planter i haven, som Leo ikke æder … Win-Win :partying_face:

11 Synes om

Åh

Jeg har købt nogle i potter i super markedet, det er jo et års

Men har købt nogle til have udstillig til 150 kr det skulle være nogle der skulle over vinter. Det kunne du nok også alle samme,
Men det er mere om sommer de ikke overleve, eller jeg får dem nok for tidligt ud

1 Synes om

Nej, har aldrig prøvet. Det har altid være dem til krukker og der er nærmest aldrig gået en måned før de er døde for mig

1 Synes om

Denne her har godt nok bredt dig og blomster virkelig meget nu

Og bier er også i den, og det er mange

Samt mange sommer fugle

Så fik jeg øje på den lille her, hvor jeg sunde den er meget fin, men den var ikke nemt og få billed af

Men pludselig fik jeg held af det

9 Synes om

Jeg var virkelig spændt på om jeg formåede at holde liv i min fuchsia … den har det vist helt ok :hoho:

Er så næstefter spændt på om jeg få den til at overvintre i skuret, så den kan igen næste år.

9 Synes om

Jeg har med held overvintret fuchsia - godt nok i drivhus, men hvis du har tilstrækkeligt med lys i skuret, bør det være muligt (som i, hvis jeg kan, kan alle sgu’… :see_no_evil: :sunglasses:)

2 Synes om

Jeg tænker den får pladsen lige under ovenlysvinduet :smiley:
Hvis den ikke bliver for stor inden :hoho:

2 Synes om