Årets manipulator 2008

Og prisen går til Kamikazes Nanoq Nuuk for at have snydt og bedraget med sit nullerputte ansigt og bamselook i endnu et år. Helle hopper og springer for denne kat - blot han siger Piiiv så står slaven der!

:wink:

Uskylden selv!

Hvor er han lækker :slight_smile:

Det skønne kattefjæs og de øjne er der da INGEN, der kan stå for.

-HUG

Åhhh ham ville jeg også hoppe og springe for -love

eftersom det er en kamikaze kat så kan han ikke andet end være speciel… he he jeg kan stadig godt lide den artikel om katten der åbner vandhaner, graver tandbørster ned i kattebakker og ja graver vist meget andet ned… og ja jeg elsker den artikel… siden den dag har jeg altid savlet over kamikaze katte

endnu mere da jeg hørte at det var arveligt… mener det var det du sagde britta…

Ihhhhhhhhh jeg MÅ bare eje en sort Kamikaze engang… suk

Guuud, hvor er han dog kær. -wehuu

Nååååå det er ham den skønne misser -forelsket Tror altså han vil være en god legekammerat til Charlie sååååå…-savle

Nej hvor er han dejlig -lovelove

Hvor er han flot
Hilsen Lisbeth

Slet ikke til at stå for -wehuu

[quote=line_refsgaard;61084]eftersom det er en kamikaze kat så kan han ikke andet end være speciel… he he jeg kan stadig godt lide den artikel om katten der åbner vandhaner, graver tandbørster ned i kattebakker og ja graver vist meget andet ned… og ja jeg elsker den artikel… siden den dag har jeg altid savlet over kamikaze katte

endnu mere da jeg hørte at det var arveligt… mener det var det du sagde britta…[/quote]

Det er rigtigt Line.
Artiklen Helle lavede er over Oline (som hedder Tara hos Helle). Og Oline gravede en del ting af Helles ned -tihi
Inden Habibi, som er Olines mor fik mislinger gjorde hun det samme. DOG IKKE min tandbørste (af den simple grund den står i et skab), men ellers blev kyller, sodavandskapsler, mit ud, eyeliner, mus og hvad der var forpoteværende gravet ned i EverCleanen-upssa Det var ALTID spændende dengang at tømme kattebakker.
Ouna som er kuldsøster til Oline har aldrig gravet ting ned.
Brita

hehe - skal man hoppe og spirnge her i livet - hvad bedre grund er der så en at hoppe og springe for en mis??

Man skulle tro at din Nanoq og Sethi var i familie hvad det angår… de kan samme trick…

Han er da også bare skøn. -wehuu-wehuu

Ja det er herligt at have en Kamikaze, ham Quini er sgu også noget speciel. Super træklatrer, som I nok har hørt og set. Har forstand på penge, han render med 20 kroner og sparer op under koen-gulvtæppet, som han også gør med metal colakapsler, så der er altid spændende ting der.
Og iøvrigt kan lege og beskæftige sig selv med ALT, samtidig med han går og snakker -wehuu
Han er fyldt med energi. Tit når de andre er trætte efter havetur og tager sig en lur, så kommer han ind og fortsætter med eet eller andet, måske køre rundt med legeteltet eller kuren rundt med metalkapslen alt imens snakken går, og ofte prøver han at få gang i de gamle. Så ikke sjældent siger vi, "så læg dig dog ned og sov " :smiley:

Jeg poster lige artiklen om Tara i Generel:-)))

INGEN får mig til at fortælle hvor batterierne sidder på en Kamikaze-misling -LOL
Lige i skrivende stund lýder her som de føromtalte batterier BURDE tages ud. Det lyder som om her er nedbrydningsarbejde igang -uha
Brita

Mangler en smeltesmiley så sidder bare og smelter,smelter.

Det er vist ord nok:D

-wehuuJeg er vild med slaver - især når det er slaver, som slaver for
kattene. Du har den rette indstilling.
Dejligt…-wehuu
Kærligst Mona

Smukke snu Nanoq -wehuu-wehuu