ARG! KAT ALTSÅ! (lidt humor)

Hvad laver dine katte af narrestreger der giver dig grå hår i hovedet?

Ud over det normale med at prøve at hugge mad, så har Cheops fundet en ny riiiiiigtig god leg (synes han i hvert fald selv).

Toiletpapir og køkkenrulle-flænsning! :rock: Jeg tror han prøver at stille op i danmarksmesterskaberne i det for overalt hvor jeg kommer for tiden finder jeg små stumper der taler deres eget tydelige sprog.

Hvilket får mig til at udbryde “ARG! KAT ALTSÅ!”

Hvad laver dine der får dig til at komme med “fortvivlede” udbrud? :tihi:

Etape-opkastninger :argh:

Hvorfor kan en kat aldrig blive stående på et sted og brække sig helt og aldeles færdig?

Næh nej, rigtige katte brækker sig i etaper.

Herhjemme kan det indbefatte alt mellem 2 og 8-10 etaper før man har gjort sig helt færdig.

Og så behøver jeg nok slet ikke nævne det med at brække sig på umulige eller bare uhensigtsmæssige steder?

Så der kan jeg altså ikke sige mig fri for at komme til at lyde lidt irriteret, og det hvadenten jeg er “med” fra starten, kommer hjem til ragnarok eller - og den er næsten den bedste - jokker i noget om natten/morgenen i mørket :S

En anden populær er tynd mave andre steder end kattebakken…det er så ulækkert at jeg må udbryde en mindre klagesang :fløjte:

Nåh ja - og Juniors vane med at plaske i toiletkummen er egentlig også lidt frustrerende engang imellem - især når han kommer direkte fra toilettet op i sengen til mig og tramper på mig med våde poter - adr bvadr :tihi:

Uha… det har jeg jo skrevet en bog om “En katteslaves bekendelser - håndbog i at overleve med kat i huset”.

Om Tara skrev jeg en hel klumme med navnet “En civilisations undergang”.

Så hvor skal jeg starte? :slight_smile:

Lige nu fx er Fie i løb og Eddie er blevet en fertil hankat. Han forsøger at strinte, spiller sej over for Tip, som ser helt sær ud i ansigtet, og er næsten gået fra sin mad. Fie æder som hun plejer, men Eddie - han er blevet fertil:-) Nå ja - også larmer Eddie mere end Fie, når hun løber… Argh! Kat Altså!

Tip ordner også toiletruller!

Fies narrestreger… uha… jeg tror hvis man kunne DNA-teste for narrestregsgener, så ville hun slå voldsomt ud i den test.
At hun tror hun hedder Frække siger vist alt…

Det bedste vi kan give Freja er en toiletrulle eller køkkenrulle - allerhelst med et lag eller 2 af papir tilbage. :slight_smile:

Men det der bare får mig til at sige “argh!”, er den evindlige hylen om morgenen, så snart vi bare nærmer os køkkenet. “mad, mad, mad, mad, mad, mad!!”. Lige om morgenen har jeg vist ikke den store tålmodighed med sådan noget. :wink:

Mine katte er de rene engler, de ville aldrig kunne finde på sådanne ting som I skriver :wehuu:

[quote=Gizzemissen;344001]Etape-opkastninger :argh:

Hvorfor kan en kat aldrig blive stående på et sted og brække sig helt og aldeles færdig?

Næh nej, rigtige katte brækker sig i etaper.

Herhjemme kan det indbefatte alt mellem 2 og 8-10 etaper før man har gjort sig helt færdig.

Og så behøver jeg nok slet ikke nævne det med at brække sig på umulige eller bare uhensigtsmæssige steder?

Så der kan jeg altså ikke sige mig fri for at komme til at lyde lidt irriteret, og det hvadenten jeg er “med” fra starten, kommer hjem til ragnarok eller - og den er næsten den bedste - jokker i noget om natten/morgenen i mørket :S

En anden populær er tynd mave andre steder end kattebakken…det er så ulækkert at jeg må udbryde en mindre klagesang :fløjte:

Nåh ja - og Juniors vane med at plaske i toiletkummen er egentlig også lidt frustrerende engang imellem - især når han kommer direkte fra toilettet op i sengen til mig og tramper på mig med våde poter - adr bvadr :tihi:[/quote]

NU ved jeg hvorfor jeg hygger mig sådan, når jeg er hos dig Tina!!!

Det føles så dejligt hjemligt -LOL
Jeg savner jo slet ikke Tjalfe Etapebrækker, Ting Gangvejsbrækker, Leo Udenforbakkenskider, Aske Bagradiatorbrækker eller Thane Lokumsplasker…

jeg tilsutter mig etape-brækningen… jeg bliver BIMS over Obelix, for han kan brække sig over 10-12 gange… over HELE tæppet!!

ja men bare hør mine laver ikke unoder - de hjælper til i huset :fløjte:

• de er rigtig gode til at tage vasketøj ned fra stativet
  • de kan rydde op på sofabordet (ned på gulvet)
  • de hjælper med at gøre rent i køkkenet (halen i opvaskevandet og så “logre” med halen)
    de sørger for der blevet støvsuget (hvorfor skal sand være i kattebakken)

sig mig er i slet ikke klar over at jeres katte bare hjælper i husholdningen :slight_smile:

Uha, etape-opkasninger er Flykra verdensmester i :S Inden vi begyndte på “kattemælk-behandlingen” kunne frøkenen kaste op 10 gange i træk og ud over hele stuegulvet (hvis hun da holdt sig til ét værelse og ikke fortsatte gennem hele lejligheden) :venter: Det er heldigvis en måned siden sidst :slight_smile:

Artos står for sin egen underholdning hvis han keder sig. Han har lige hundet ud af at åbne skuffen hvor vaskeskindet ligger :smiley: dyyyygtig mis :tihi: Da han var killing (les: lettere :sshh:) gik han balancegang over gardinstangen og prøvede at løbe ud i opgangen hver gang døren blev åbnet :thumbdown:

…Nu er det bedste han ved, at lære Flykra op i at lave ballade :argh: Hun er en dygtig og lærenem elev :tihi:

jesper synes det er eddersjovt at spurte uden fra gangen og lige ind for at mig, med det resultat at jeg foretager et hovedspring med en halv skue ind i dørkarmen.

Jesper er uden tvivl verdensmester i denne disciplin.

Artig ELSKER sin moar. Dette skal vises kl kvalme om natten ved at han står og ælter min hovedbund med neglene :doh: jaja det er bare kærlighed men nøj det gør nas -LOL
Ellers da jeg trænede ham i at slukke lyset opdagede han det kunne bruges til hans fordel så slukkede han lyset mens kæresten lavede mad MEGET populært -LOL