Årgang 0.... ser du det?

:inlove:

Så kommer årgang 0 igen - tænk, at der er gået et helt år siden vi så familierne sidst.

Jeg holder meget af den udsendelse fordi familierne er så forskellige - og så er mit ældste barnebarn også en årgang 0-----

Det er en rigtig god dokumentar…

Jep :slight_smile: Det er et rigtigt hyggeligt program :slight_smile:

Det er et af mine yndlingsprogrammer, og jeg har fulgt det fra starten.

Nej, det har aldrig fænget mig :slight_smile:

Jeg har også fulgt med lige fra starten,syntes også det er sjovt at man kan følge børnene og deres familier på godt og ondt ,og skal selvfølgelig se de nye afsnit også :slight_smile:

Jeg har set det far starten af og skal helt sikkert se det igen …syntes det er sjovt at følge de familier :smiley:

jeg ser det ikke og har aldrig set det og hvorfor ved jeg ikke, for det er da nok spændende nok at følge folk igennem så mange år, men bliver de så ved med at lave programmer om dem de næste mange år syntes jeg ligesom gassen går af ballonen

Jeg har fulgt med fra start og jeg vil klart stadig følge med :slight_smile:

Jeg skal helt sikkert se Årgang 0 :thumbup:
Jeg har fulgt dem siden de blev født, og synes det er et herligt program med 4 vidt forskellige familier,
der viser hvordan livet (også) er på godt og ondt.

Hvor og hvornår bliver det sendt?

Husker vist at jeg har haft set lidt i starten - jeg syntes ikke det var meget anderledens end at se De Unge Mødre, men husker det ikke så godt.
Umiddelbart ikke den slags, jeg følger med i med klæbende øjne på skærmen. :slight_smile:

Thilde - det kommer i morgen (tirsdag) kl. 20 på TV2.
Måske er det også mest interessant, hvis man har fulgt familierne fra starten af :?
De unge mødre, har til gengæld aldrig fanget mig :tihi:

Ah - det ramler sammen med mit MasterChef, så den går ikke :tihi:
Tror jeg umiddelbart også.
Nej DUM (De Unge Mødre) er bestemt ikke min kop te heller hihi.

Jo jeg skal helt klart se det.

Jeg har fulgt med fra starten, både fordi jeg selv har en årgang 0, men også fordi jeg synes det er utrolig spændende at se på de forskellige familiestrukturer.

Ja! Det er det eneste program fra TV2 jeg ser, så jeg håber ikke, jeg er gået glip af de første afsnit i år? Jeg har nemlig først i dag opdaget, at det sendes igen.

Jeg synes, det er rørende at få indblik i familierne og deres genvordigheder. Når man følger dem gennem så mange år, bliver det tydeligt, at ALLE mennesker har deres at slås med, og at det naturligt nok går op og ned gennem årene. Ingen af os kommer gennem hele livet som en glansbilled-ugeblads-familie.

[QUOTE=ThildeL;1014723]Hvor og hvornår bliver det sendt?

Husker vist at jeg har haft set lidt i starten - jeg syntes ikke det var meget anderledens end at se De Unge Mødre, men husker det ikke så godt.
Umiddelbart ikke den slags, jeg følger med i med klæbende øjne på skærmen. :)[/QUOTE]

Det er lidt sådan jeg har det med den slags programmer. Det er ikke lige mig. Men ideen er da meget sjov :slight_smile:

Ja, og har fulgt med fra start.
Følger dem nok også resten af tiden, til de fylder 18 år, hvor programrækken umiddelbart stopper.
Mvh
Yvonne

Fulgte dem de første ti år, men så det ikke sidse år, og har heller ikke umiddelbart planer om at se det i år.

JA ser det troligt hver år…har selv en årgang 0 søn :slight_smile:

Det fangede mig rigtig meget de første par år… (var jo 16 år i 2000) Men så blev der skiftet lidt ud i familierne, og jeg tabte interessen… men nu prøver jeg at se det igen iår…

:slight_smile:

Det var dejligt at se børnene igen - jeg er især vild med Rakel - hun er godt nok et lille unikum :hjerte: