Argus Nordic Shadow, SK

Født 13.3.2013

Min fødselsdagsgave til migselv.
Efter at have deltaget i verdensudstillingen i weekenden blev han sat af hos os. Håber virkelig at opdrætteren når uskadt hjem. Han kørte de 1400km til Ålborg og hjem igen i bil.

Argus blev ex2, slået af den ungkat som blev nomineret.

Hvor er han en flot fyr. :hjerte:

Håber, han må bibringe dit opdræt alt, hvad du ønsker af ham.:thumbup:

Han er superflot! Lækker lækker farve :slight_smile:

Virkelig smuk :smiley:

Tillykke med ham, han er smuk:flag:

Hvor ser han dejlig ud - tillykke med ham:thumbup:

Gustav er sortsilver makreltabby med en rød næse som min gamle Babette. Han er købt som min fødselsdagsgave til mig selv som min gamle han Dusty.

Håber han som de 2 katte vil blive en kær del af familien i mange år.

Her kan du studere hans stamtavle hvis du har lyst. Argus Nordic Shadow

Det der er vigtigst for mig udover et gennerelt godt udseende er at han er sølv uden hvid. Tænkte, at når jeg nu kun kunne se bileder af ham og ikke se og føle selv, kunne han ikke være helt tosset når han kunne kvalifisere sig til verdensudstillingen.

Nu findes han også på min hjemmeside. Han må “bo” sammen med Sackary

Gustav er stadig meget forsigtig. Vover sig dog frem oftere og oftere. Spinde som en jetager kan han også, men en forkert bevægelse eller et ord som han mener han aldrig har hørt før så er han væk.

Argus/Gustav er nu så tryk ved det hele at han finkæmmede mit værelse for spændende ting her til morgen. Bølle.

Nu har han snart været her 14 dage. På mandag skal de små ha deres anden basisvac og Oliver skal revac. Efter tirsdag skal der laves klar i børnhaven til Argus og han skal introduseres for de små.

Jeg har presenteret dem for hinanden i soveværelsesdøren. De har snust til hinanden. Argus tror hver gang det er en grydeklar hunkat jeg kommer med. Den tosse.

Det lyder, som om Argus er en klog og måske lidt forsigtig kat - lige bortset fra på det felt, han er ansat til. :høhø:

Han skal nok blive en god kat - også senere som pensionist sammen med flokken. :slight_smile: