Århundredets hit - Advarsel.. ikke egnet for mindreårige

Jeg har lige hørt det, som jeg sagtens kan forestille mig bliver dette århundredes hit.

Sjældent har jeg hørt noget lignende.

(ironi kan forekomme)

Advarsel - filmen indeholder næsten nøgne kvinder

[nomedia=“Jackie Navarro - Touch My Tits - YouTube”]YouTube - Broadcast Yourself.[/nomedia]

To view this video or group, please verify you are 18 or older by signing in or signing up.

Kan du se videoklippet her: :?

OK… 52 sekunder var mere end rigeligt… -brækkesig

Hold da op…

:uha:

Den var godt nok dårlig (det jeg hørte af den).

-surrender:uha::cool::øhmm:

Den er vist lavet til hmm nattelivet, jeg har en teori.

Er det dansk?

Eller til Paradise HOtel, måske. :slight_smile:

:prut: :thumbdown: -brækkesig :prut: :prut:

Hmmmm - jeg går så ud fra, at den så nok IKKE bliver århundredets hit alligevel.

:fin: :fin:

[quote=Annette O;239553]Hmmmm - jeg går så ud fra, at den så nok IKKE bliver århundredets hit alligevel.

:fin: :fin:[/quote]

Man ved aldrig - vi herinde er jo nok ikke målgruppen… heldigvis da!

Når jeg tænker på de hits der er lavet over soundbites fra dette klip…[nomedia=“Me So Horny - YouTube”]YouTube - Broadcast Yourself.[/nomedia]

Det er ikke umuligt, det bliver et hit. :slight_smile:

Ja, jeg skulle heller ikke bruge mange sekunder på at finde ud af at det sørme var noget værre noget! Det er godt nok dårligt!

[quote=Sheer;239545]Den er vist lavet til hmm nattelivet, jeg har en teori.

Er det dansk?

Eller til Paradise HOtel, måske. :)[/quote]

Det er Oliver Bjerrehus’ eks-kæreste.
Og ja, hun er dansk - og omkring ligeså tomhjernet som deltagerne i Paradise Hotel, så du er ikke langt fra. :slight_smile:

Og ja, hun har fået forstørret sine fortrin et par gange gennem tiden…

Og nej, jeg føler ikke så meget med i hende specielt, men jeg læser EB.dk dagligt og de bringer en del sladder omkring hende - og mange andre :stuck_out_tongue:

// Martin

[quote=DaneX;239570]Det er Oliver Bjerrehus’ eks-kæreste.
Og ja, hun er dansk - og omkring ligeså tomhjernet som deltagerne i Paradise Hotel, så du er ikke langt fra. :slight_smile:

Og ja, hun har fået forstørret sine fortrin et par gange gennem tiden…

Og nej, jeg føler ikke så meget med i hende specielt, men jeg læser EB.dk dagligt og de bringer en del sladder omkring hende - og mange andre :stuck_out_tongue:

// Martin[/quote]
Nå øv. Adr. -tihi

Men ser ud til at være rettet mod natteliv og/eller homofestning. :slight_smile:

Introen var mere end rigeligt fik nærmest kvalme af den. Væk med de lorte “kællinger” (ja jeg e ren ond mand) der ikke kan synge, utroligt hvad playback kan gøre for en bare se på Britney Spears, BVADR. Den absolute grund til jeg til hver en tid vil sige Rock og Metal er de størte kunstnere da de ikke ville findes døde med playback.

Det der er da stor kunst :høhø:

Eller noget :klapper::klapper::klapper::klapper:

/Dorte

Sex sælger. Har du ikke talent så bare få nogle fine silikone dimser og udstil dem så kan du blive kendt :thumbdown::prut:

:besvimer: Hold da op nogen store øhhhh ja øhhh øjne, helt bestemt øjne ja :uha: