Århus 2017

Fanni og jeg havde en fuldkomment fantastisk weekend. :wehu:

Lørdag morgen fik Fanni sin topkattepræmie og jeg er super stolt af, at hun for andet år i træk ligger i toppen hos Jyrak. :love2:

Veteran bedømmelsen var hos Aina Hauge, som valgte Fanni over to andre flotte veteraner, en KBL og en BSH. Hun blev som sædvanligt genkendt på stemmen, da jeg afleverede hende i nomineringsringen. :tihi: På scenen vandt hun BOB Veteran. :flag:

Donatella stod for den alm. bedømmelse, hvor hun morede sig over Fanni’s divabrokkerier. Halen blev der trukket lidt i, for den kunne jo godt tåle, at blive lidt længere. :lol: Til NOM slog hun to andre smukke hunkastrater. På scenen vandt Fanni først hunkastrat panelet enstemmigt og bagefter BIS hankastraten enstemmigt. Så meldte min nerver sig, for der var MEGET hård konkurrence i BOB panelet, da der var masser af topkatte med. Dommeren var flink nok til ikke at løfte på kattene, :tihi: så Fanni sad på sin lille numse og kiggede opmærksomt op på dommeren. Dermed kunne hun vise sine vel satte ører og opmærksomme udtryk. :thumbup: Fanni laver nemlig helikopter-ører, når hun åbner kæften, for at synge klagesange fra de varme lande. :klapper:

Spændingen steg, da BOB placeringerne blev råbt op. Jeg blev helt paf, da Fanni blev BOB 1! :uha: Jeg måtte lige knibe en tåre, da jeg skulle op og hente Fanni. Jeg er simpelt ufatteligt stolt af min lille badeand. :hjerte::inlove: Fanni fik en masse af hendes yndlingsgodbidder, da vi kom tilbage efter hvert panel.

Søndag var hos Hanne-Sofie, men Fanni kunne ikke tabte Fanni veteran NOM til en smuk KBL, som hun slog dagen før. Han var en lækker dreng, så der er ingen sure miner over at tabe til en rigtig pæn kat.

Gerardo Fraga y Guzmán, som dømte søndag var et nyt bekendtskab og det er bestemt en dommer, som jeg gerne vil have igen. Han gav en rigtig god bedømmelse af Fanni og hendes barnebarn Billy. Han kendte også godt Koraternes karakteristiske klagesange og tog sig ikke specielt af dem. :tihi: Til NOM valgte han Fanni over to smukke EUR damer.

På scenen vandt Fanni igen hunkastrat panelet enstemmigt og bagefter slog hun hankastraten 3-1. Det var en skøn afslutning på en fantastisk weekend. Jyrak udstillinger er bare sjovere at være med på. :rolleyes::hjertehop::slem: