Århus til Randers d. 1. til retsag?

Ja, jeg vil jo med til retsagen i Randers her på tirsdag.
Uden bil er det dog noget der tager sin tid med offentlig transport (jeg bor i Egå på Grenåvej), så jeg ville høre om der er nogen der kommer forbi eller har mulighed for lige at tage en lille omvej omkring mig? Jeg bor meget tæt på Grenåmotorvejen, så det er ikke nogen besværlig omvej.

Jeg er selvfølgelig klar på at dele benzin udgifter :slight_smile:

Uhhhh. Jeg har plads i bilen, men det bliver en stor omvej for mig at smutte forbi Egå (når jeg kører fra Thyregod mod Randers).
Er der ikke andre der kan være behjælpelige ?

Venligst Krammedyret

men det bliver en stor omvej for mig at smutte forbi Egå (når jeg kører fra Thyregod mod Randers

Det er faktisk ikke nogen særlig stor omvej

Du skal i så fald køre

Nr. Snede
Bryrup
Og så på motorvejen ved Skanderborg

Du kommer faktisk næsten lige forbi og det sådan ca 15 kilometer længere end den absolut korteste vej du kan komme fra Thyregod til Randers, nemlig den vej over Pårup og Silkeborg

Jeg kan godt komme nedenom og hente dig, hvis der ikke er andre som kommer lige forbi…

Eva har du mulighed for at komme ud til skejby, så kan jeg samle dig op der… (7.30-8)
jeg vil helst være lidt i god tid, så jeg har mulighed for at finde en p-plads

Hej

Jeg har heldigvis fundet kørsel med en opdrætter fra Århus (der havde skrevet på FD opdrætter listen)

Men mange tak for alle jeres tilbud :slight_smile: Det er rigtig pænt af jer er ville det :ok:

Hvad sker der i Randers ???

Pernille

Retsag mod Charlotte Kofoed