Århus-Vorbasse om lørdagen - jeg har et par pladser

Nu hvor det er 99% sikkert at jeg kommer til Vorbasse om lørdagen kan jeg jo godt annoncere at jeg har plads i bilen til et par stykker mere - særligt hvis det er nogen der er bedre til at finde vej end jeg selv er…

Jeg har sandsynligvis plads til 2. med katte hvis de kan være på skødet :slight_smile:

Jeg skal lige høre Kirsten om hun ville med til Vorbasse, ellers så vil Diego og jeg meget gerne køre med :slight_smile: (og Diego er så forkælet at han aldrig står andre steder end på mit skød :tihi: Ellers kan han jo ikke ligge og putte med hovedet i min hånd)

Uden at vide det med sikkerhed, så kunne Kira også være et bud…
Hun skal ned og udstille mine katte, men jeg ved ikke om hun har fundet lift…
(og jeg ved at hun tager til WW i morgen tidlig, så hun har sikkert ikke tid til at sidde og kigge herinde lige nu :wink:

/Mette

Jamen jeg ved jo at Eva og Kira begge to er gode til at finde vej L Jeg blev dirigeret til Kolding til perfektion L

Nåmen jeg holder pladsen til Kira kommer hjem :slight_smile:

Og jeg hører vist fra Kirsten i dag… Hun skulle lige kigge på sit skema og se om det kunne lade sig gøre :slight_smile:

mig mig mig !
og de 3 øgler… dem ar jeg nemlig lovet susanne at have med. men mine kasser er jo ikke så store s ( hint hint S)

Jeg har også fået lov at køre med her :slight_smile: