Aroni hos Kattefotografen i Brædstrup

Her er et par af de billeder, Kattefotografen tog af Aroni på Jyraks udstilling i Brædstrup.

:hjertekat: Han er altså bare så flot en dreng. Det første billedet er super godt. :thumbup:

Han er altså bare smadderflot :slight_smile:

Gisp - hvor er han dog voksen at se på!

  • og pæn. Rigtig pæn endda.

:wehuu:Åh der var den lækre Latin Lover! Meeeeen han er jo fra Madrid, så kan man kun være flot, ikk’? :stuck_out_tongue:

Hvor han smuk :hjerte:
Og elsker bare de poter det ser ud som om han har haft det yderste af tæerne i malepotten :tihi:

Lækker! Se de små tæer! :hjerte:

Ja min Latin Lover :tihi: ser voksen ud, selvom han kun er knap 11 mdr.
Jeg driller kærligt hans opdrætter (Linnet de Noldor) med at hun laver “Bonzai-killinger” :høhø: De seneste 2 kuld har haft et voksent udtryk, allerede fra de var få mdr. gamle.
Hver gang jeg kigger på Aronis forpoter kommer jeg til at smile. Jeg synes de ligner klove :smiley:

:smelter:

Han lovede meget allerede på killingebillederne, men hold da op, hvor har han fået udstråling nu som “ung voksen”. :thumbup:

Hvor er han flot…supersmuk og lækker…hans poter er da søde, sådan lidt Bimseagtige. :tihi:

Skønne dreng :smiley: :hjerte: Hvor er han bare enormt dejlig, Hanne!! Ses vi i Hedensted? :slight_smile:

Skønne billeder af ham den Latinske Lover :hjerte:

Han er blevet rigtig lækker og sikke en udståling og selvtillid, han har - Han ved bestemt godt, han er lækker :smelter:

Vi kommer ikke til Hedensted, da den udstilling desværre ligger i min arbejdsweekend :frowning: men vi kommer til Årslev :slight_smile:

De poter er bare for nuttede :hjerte:

Wauw, hvor er han lækker. :hjerte:

Hold da magle han er blevet voksen… synes næsten det var igår at han blev hentet hjem af dig!

Men synes han er et superflot eksemplar af racen… elsker også blotched… så måske er det derfor jeg synes han er fin… udover den lange pels, den fine manke og de fine små fingerhandsker… og … :wink:

Nu er jeg slet ikke til langhårede tabbykatte… men MUMS :lovelove:

Med et grin må jeg jo konstatere at fagidioten dybt inde i mig netop allerførst tænkte “nå, han har et par mørke tæer, men pyt…” :høhø: Men udover de par mørke tæer, så er han godt nok fin - og han er sådan set også rigtig fin MED de mørke tæer :thumbup:
VH
Susanne

Det er utroligt, så meget opmærksomhed de “små” hvide forpoter tiltrækker sig :tihi:
De er ligesom blevet hans varetegn, og et sødt ét af slagsen :hjertehop: