Aroni og Dooleys killinger

Her er de så de små vidundere :hjerte:

Killing nr. 1 (hun)

Killing nr. 2 (han)

Killing nr. 3 (han)

Killing nr. 4 (hun)

Killing nr. 5 (han)

Killing nr. 6 (hun)

De kære forældre til kuldet :hjertehop:

Nøj altså - hvor er de fine allesammen, men der er godt nok en der ligner Dooley på en prik, åååhhhh en mini-Dooley og den anden tortie er også sååå smuk. :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Dejlige billeder Hanne, tusind tak for dem. :slight_smile:

Velbekomme.
Ja, den røde flamme sidder lige i skabet :høhø: Jeg kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet da jeg så den = en mini-Dooley :hjerte:
Dooley klarer så flot at passe alle 6 killinger, der hænger på hende som små igler :slight_smile:
Billederne er ikke de skarpeste og ej heller fra den bedste vinkel … det skulle gå lidt hurtigt, for hvis en killing peb på lammetæppet kom Dooley flyvende for at hente den. Det er selvfølgelig sødt, og vidner om at hun er en god mor … men det stresser hende også.

:smelter:

Ååååhhhh hvor er de kære:smelter: Ja så bliver er snart"liv i huset" :smiley:

Cats og Conni

Så fine! :smelter:

[QUOTE=conninissen;1245256]Ååååhhhh hvor er de kære:smelter: Ja så bliver er snart"liv i huset" :smiley:
Cats og Conni[/QUOTE]

OMG … hvis jeg tænker på, hvor meget de 3 sidste killinger kunne lave “liv” … ja så er vi ude i double trouble denne gang :besvimer:
Det er jo samme parring som sidst, og det gav fuld skrue på killingernes selvtillid, aktivitet og kreativitet (aldrig har jeg haft så skønt / aktivt kuld som det)
:klapper::klapper::klapper:

Hæ… du er nødt til at holde killingenus, så vi kan se om du taler sandt… det er du godt klar over, ikk’? :stuck_out_tongue:

Du skal bar ehukse at gemme et par af de små langt væk af vejen…

(Hint… jeg kan alt for godt lide stribere, ok??? :wink: )

Jeg regner bestemt med at holde killingenus, og det vil glæde mig meget hvis du - og andre fra sjælland - vil komme på besøg :thumbup:
Altså ALLE vil selvfølgelig være velkomne :ok:

nøj de ser søde ud … især nummer 4 :hjerte:

[QUOTE=DK Lindvig;1245271]Jeg regner bestemt med at holde killingenus, og det vil glæde mig meget hvis du - og andre fra sjælland - vil komme på besøg :thumbup:
Altså ALLE vil selvfølgelig være velkomne :ok:[/QUOTE]

Jaah… Du slipper dælme ikke for mig og Onsdag! :smiley:

Jeg ttror nr. 6 bliver min favorit… Sammen med Aroni :hjerte:

Nick og jeg vil oooos!!!

Især på nr. 6 :inlove:

Jeg glæder mig også lidt til at følge nr. 6.
Nok mest fordi den ligesom stikker lidt ud ift. de andre … og fordi jeg har haft de andre farver / mønstre i de sidste par kuld :høhø:

Det er også nr 6 jeg er faldet for :tihi: Der er jo intet som meget hvidt :hjerte:

Jeg synes, hende den første skal hedde “La flamme rouge” :hjerte: Så skal jeg nok også hjælpe med at finde på nogle andre passende navne til de andre :cool2:

(La flamme rouge er et udtryk, der (bl.a.) bruges i cyklelløb og markerer det punkt, hvor rytterne kører ind på den sidste kilometer).

Super dejligt kuld :hjerte:
Sikke fine briller nr. 2 dreng har :smiley:

Men iiih, nr 6 :inlove:

Stort tillykke med dem, Hanne :hjerte:

[QUOTE=galath;1245370]Jeg synes, hende den første skal hedde “La flamme rouge” :hjerte: Så skal jeg nok også hjælpe med at finde på nogle andre passende navne til de andre :cool2:

(La flamme rouge er et udtryk, der (bl.a.) bruges i cyklelløb og markerer det punkt, hvor rytterne kører ind på den sidste kilometer).[/QUOTE]

Det var et rigtig sødt navn, men det skal begynde med “I” :S da det er vores I-kuld.
Gode forslag modtages gerne :thumbup: Jeg har allerede nogle, men mangler sådan et par gode drengenavne.

Jamen når nu du ligefrem spørger efter navne :slight_smile:

Bør nok advare om at jeg altid mener at navne skal have en betydning…

Jeg henleder især opmærksomheden på det gode gamle IVOR - From the Old Norse name Ívarr, which was derived from the elementsyr “yew, bow” and arr “warrior”. During the Middle Ages it was brought to Britain by Scandinavian settlers and invaders, and it was adopted in Ireland, Scotland and Wales.

(Det vil passe så fint til en ODD :wink: Derived from Old Norse oddr meaning “point of a sword”.)

Endnu et walisisk/gælisk navn ITHEL - Means “generous lord” from the Welsh elements udd “lord, prince” and hael “generous”.

Der er også IORWERTH - Means “handsome lord” from Welsh ior “lord” and berth “handsome”. This name is used in the Mabinogion, a collection of tales from Welshmyth, where it belongs to a son of Maredudd. This name is sometimes used as a Welsh form of EDWARD.

Godt nok ikke spansk, men dog baskisk kommer IRATI - Means “fern field” in Basque.

Fra taterne kommer ILDAR - From Turkic el “country, society” and Persian در (dar) “possessor”.

Endnu et baskisk navn IZOTZ - Means “ice” in Basque.

Og så lige et pigenavn… selv om det lyder som om du har styr på dem… men det her er bare så passende til en tortie :slight_smile:

IXCHEL - Means “rainbow lady” in Mayan. She was the Mayan goddess of the earth, the moon, and medicine. She was often depicted with a snake in her hair and crossbones embroidered on her skirt.
(Kan også staves Itzel)

Alle navne er fundet på www.behindthename.com

Hjertelig tillykke med de dejlige babyer:smelter:

Tak for de fine forslag :thumbup:
Ivor et fint navn … især hvis det udtales på engelsk. På dansk bliver det lidt “fladt / hårdt” :slight_smile: men sådan er det jo ofte med vores sprog.

Jeg har tænkt på disse navne til pigerne: Irabella, Ivalo og Ipanema. Intet er dog sikkert endnu.
Til drengene har jeg tænkt på: Ilex og så leger jeg lidt med IC (a la I see) og Intermezzo fordi der er en dreng, der piver noget så ynkeligt, når moaaaar går :høhø:
Men kom gerne frisk med flere gode navne :cool2: