Årslev Oktober

Jeg så lige at tilmeldingen til Årslev har åbnet
Ved ikke endnu om jeg kommer begge dage, så jeg venter lige lidt med tilmelding :slight_smile: Skal lige lure om jeg evt. kan finde noget billigt/gratis overnatning i nærheden hos nogle af dem jeg kender i det område :slight_smile: (Der er lige langt nok at køre ud og hjem begge dage :ups:)

Men jeg regner bestemt med at komme mindst en af dagene :smiley:

Spiseseddel fra katteklubbens hjemmeside: http://www.katteklubben.com/index.php?SectionID=1093&WebsiteID=1&LanguageID=1

Årslevhallerne
Bøgehøjvej 2
5792 Årslev

lørdag den 17. & søndag den 18. oktober 2015 Udstillingen er en 2 certifikats udstilling.
begge dage alle kategorier
[LEFT]Der kåres Best of Best begge dage.
Der er åben for tilmelding til Årslev[/LEFT]

Inviterede dommere:
Ret til ændringer forbeholdes

Navn
Nationalitet
Kategori

Satu Hämäläinen
Finland
All-round

Pam DelaBar (CFA)
Finland
All-round

Britta Busse
Tyskland
All-round

Anna Wilcek
Polen
I,III,IV

Marie Percynská Rihová
Tjekkiet
All-round

Fabrice Calmès
Frankrig
All-round

Louis Coste
Frankrig
All-round

Jeg regner med at komme begge dage, skal bare lige finde ud af hvornår jeg skal have hvem med :slight_smile:

Du har sagt du vil tage mig med i hvert fald :tihi:

Har også tænkt mig at melde Nes til :slight_smile:

men en kun en dag for ugen efter går turen jo til ws i Malmø

Årslev bliver min første udstilling! Findes mon en guide til, hvordan man rent praktisk gør? :?

Redigeret: Jeg sidder og kigger på tilmeldingen, og undrer mig over, at de skal vide EMS nr. tre gange? Og ejers fulde navn to gange? Er det for at sikre mod fejl?

Kan man udstille begge dage og få cert’er?

Hvor hurtigt skal man tilmelde sig? Hvad er risikoen for, at udstillingen bliver fuldt booket? Deadline er 2. oktober, men jeg ved ikke, hvor hurtigt det går med tilmeldingerne?

[QUOTE=Cecilie;1254482]Årslev bliver min første udstilling! Findes mon en guide til, hvordan man rent praktisk gør? :?
[/QUOTE]
http://www.jyrak.dk/index.php?SectionID=95&WebsiteID=1&LanguageID=1
VH
Susanne

[QUOTE=Cecilie;1254482]Årslev bliver min første udstilling! Findes mon en guide til, hvordan man rent praktisk gør? :?

Redigeret: Jeg sidder og kigger på tilmeldingen, og undrer mig over, at de skal vide EMS nr. tre gange? Og ejers fulde navn to gange? Er det for at sikre mod fejl?

Kan man udstille begge dage og få cert’er?

Hvor hurtigt skal man tilmelde sig? Hvad er risikoen for, at udstillingen bliver fuldt booket? Deadline er 2. oktober, men jeg ved ikke, hvor hurtigt det går med tilmeldingerne?[/QUOTE]

De tre gange EMS - det er da katten, og dens forældre ikk?

Ja på denne udstilling er der cert og alle racer begge dage - mulighed for to certer. Men en killing får ikke certer.

Tilmelding er før deres deadline som står på hjemmesiden.
Du behøver ikke stresse over tilmeldingen.
Fuld booking på meget kort tid sker sjældent.

Åååh, ja, det kan jeg godt se nu! Jeg troede, tilmeldingen havde to kolonner sideløbende, men det er faktisk kun én kolonne. Ups, der kan man bare se. :ups:

Og nu har jeg fået forklaret, at killinger skal have EXer, ikke cert’er. Jaja, man lever og lærer! :tihi:

Jeg kommer med Aria - og Blossom - det bliver hendes første udstilling :slight_smile: Tager dog nok kun lørdag.

Mon ikke jeg tager Laura med, men Blader bliver hjemme. Han har jo Malmø ugen efter.

Så kan jeg jo ligesom godt regne ud, at det er lørdag, jeg kommer :wink:

Når jeg nu har en amerikansk typet burmeser, synes jeg det er interessant med en CFA dommer og jeg vil derfor håbe at få hende :slight_smile:

Nu bor jeg godt nok næsten i Årslev men er ny her på Fyn. Jeg er blevet spurgt om jeg kan anbefale overnatning hvor de smukke katte også må være. Det aner jeg intet om men tænkte at det var der nok nogen der gjorde her.

Hej Cecilie,
send en mail til Anneth på [email protected] og fortæl hende at du er ny - så kan i aftale hvordan du kommer bedst igang med det hele.

Så fik jeg taget mig sammen og tilmeldt.

GIC Rothe’s Nellie i klasse 3 begge dage
Abimbola Adaeze i klasse 10 om lørdagen
Abimbola Dalitso i klasse 12 om lørdagen

Glæder mig rigtig meget til en dag i kattenes tegn :slight_smile:

venter lige til efter Ribe med at tilmelde - det er lige det om katten er klasse 9, 7 eller 5 til Årslev - alle tre scenarier er mulige afhængig af, om hun får sine certer til den næste udstillinger i Ribe og Tyskland :tihi: :ups:

[QUOTE=Henriette;1255774]Så fik jeg taget mig sammen og tilmeldt.

GIC Rothe’s Nellie i klasse 3 begge dage
Abimbola Adaeze i klasse 10 om lørdagen
Abimbola Dalitso i klasse 12 om lørdagen

Glæder mig rigtig meget til en dag i kattenes tegn :)[/QUOTE

Adaeze er selvfølgelig i klasse 9… altså, man skal ikke sådan begynde at udstille kastrater når man er vant til at udstille fertile… der går helt ged i det haha

Jeg kommer og går steward begge dage :slight_smile: Misserne tager en pause mellem Grevesmühlen og WS. Glæder mig til at se jer alle :slight_smile:

Jeg har nu meldt tøsepigebarnet til lørdag :smiley: var lidt nervøs for, hvor træt hun faktisk ville være efter en helt weekend i Ribe, men en nats søvn og så var der fuld burmeserfræs igen. Så vi snupper en enkelt dag mellem Grevesmühlen og WS :smiley:

Badeanden er tilmeldt begge dage. :smiley:

YAY - så kommer der både badeand og rapand lørdag :smiley: