Årslev Oktober

Jeg har tilmeldt Ben og Mikki om lørdagen, så de lige kan få lidt mere træning. Ellers kommer der, især for Bens vedkommende, til at gå rigtig lang tid inden de skal afsted igen :slight_smile:

[QUOTE=milos mor;1254963]Hej Cecilie,
send en mail til Anneth på [email protected] og fortæl hende at du er ny - så kan i aftale hvordan du kommer bedst igang med det hele.[/QUOTE]

Hvad skal jeg med de informationer dem har jeg jo gladelig delt med … de sidste snart ? år på klubbernes vegne. Svar på det jeg rent faktisk spurgte om havde været til mere hjælp.

Nu var det jo et svar til Cecilies indlæg længere oppe :slight_smile: hvis du ser, så starter hun faktisk med ‘Hej cecilie’ ikke ‘Hej Krista’, som hun nok havde skrevet, hvis svaret var direkte til dig :slight_smile:

Badeanden er efterhånden berygtet :slem: Rapanden bliver et nyt bekendtskab :ok:

Jeg er begyndt at overveje det en lille smule :ups:

Ind og meld til Lykke :slight_smile: vi byder gerne velkommen :slight_smile:

Jeg glæder mig helt vildt.

Første gang jeg skal have Dalitso med på udstilling :slight_smile:
Og så kommer hendes mor Adaeze da også lige med. Trist der ikke er flere ds 24 europeer :slight_smile: Kunne være så fedt med et biv :slight_smile:

Hector er med udenfor befømmelse :slight_smile:

[QUOTE=Henriette;1258270]Jeg glæder mig helt vildt.

Første gang jeg skal have Dalitso med på udstilling :slight_smile:
Og så kommer hendes mor Adaeze da også lige med. Trist der ikke er flere ds 24 europeer :slight_smile: Kunne være så fedt med et biv :)[/QUOTE]

Du kunne jo bare have beholdt den 3. :stuck_out_tongue:

Jahh johh
Synes det var vigtigere at to killinger kom ud sammen :slight_smile:

Må bare lave en mere :wink:

Jeg kommer da bare og samler dig og kat op på vejen nedad :wink:

Glemte helt at nævne, at Fanta også kommer :hjerte: sammen med Tine. Vi vil forsøge at få hende kvalificeret til WS :slight_smile:

Det er bare den forkerte dag :wink: Vi har en dåb der :stuck_out_tongue:

Jeg kommer om lørdagen med:
IP Dushara Cathal Caithlin (SOM-n) - Klasse 6 og veteran :slight_smile:

Så kommer vi med DK Korzhik’s Louis Vallet :wehu:

Yay. Så skal han nusses og krammes. :wehuu:

Den er han helt sikkert med på :tihi:

Han blev heller ikke færdig med at fortælle mig om, hvor MEGET han lider! :klapper: :wehuu:

Om en lille time lukker vi for tilmelding til udstillingen så du kan stadig nå det :slight_smile: du kan også stadig nå at købe lodder til vores Sturdi Lotteri. Du kan vinde en Sturdi Habitat eller en Sturdi bag efter eget valg. Lodderne koster 100kr og der sælges MAX 30 lodder pr. Ting.Vinderen trækkes lørdag men udstiller du først søndag så vælger du bare din præmie der.

Hvordan kan jeg komme ti at købe lodder?