Årsopgørelse

Jeg har hørt rygter om, at årsopgørelsen skulle ligge klar på SKAT’s hjemmeside nu…

Jeg fik ordnet det med adgangen for en måneds tid siden, så der er styr på det.

Men altså… Når jeg trykker adgang med digital signatur, kommer den frem med Internet Explorer kan ikke vise websiden.

Så troede jeg jo bare, at det var fordi alle var derinde nu. Men når jeg så trykker adgang med tastselv-kode, så siger den istedet der er travlt på tastselv i øjeblikket. Prøv igen senere.

Hmm… Så jeg tænker om der er en fejl med første link…

Er der andre der oplever samme problem?

skats hjemme side er gået ned, derfor du ikke kan se noget :slight_smile:

Jeg så det for en uges tid siden

Jamen, lige før fik jeg lov til, at logge på med tastselv-kode. Problemet er jo så bare, at det har jeg ikke… Jeg skal logge på med NEM-ID. Men der er da en del, der har set deres opgørelse i dag…

:frowning: Øv… Jeg vil også se… Dog tror jeg, at jeg skal af med penge. Men det er da rart nok, at have vished om det!

Jeg nåede også lige at se min opgørelse, men da jeg 10 minutter senere ville ind for at tjekke noget, var det slut. Det er jo forventeligt. Det sker hvert år. Blot kan man ikke rigtig bebrejde dem noget ENDNU, eftersom de først har lovet siden klar til på mandag.

Skulle du også logge på med NEM-ID?

Det bliver jo sikkert ikke fikset før mandag… Øv øv… Hvis jeg havde været lidt hurtigere, så kunne jeg nok have nået det! :stuck_out_tongue:

som sædvanlig går SKAT’s hjemmeside ned når de ligger årsopgørelserne ud… det er sket hvert år siden siden de begyndte at ligge det op online…

der er jo 2 millioner der vil ind og tjekke alle sammen på en gang - det er systemet bare ikke gearet til!

Ja, det var også NEM-ID. Jeg tror nu ikke, det er NEM-ID, der er noget i vejen med. Jeg tror bare, man får forskellige fejlmeldinger afhængigt af, om man forsøger med tast-selv eller NEM-ID. Kernen i problemet er, at SKAT’s hjemmeside ikke kan klare presset og er nede. Og det er jeg temmelig sikker på, de vil forsøge at fikse inden mandag.

Hvis det er NEM-ID, der er problemet (og det tror jeg ikke, det er), bliver det også helt sikkert fikset inden mandag.

Når I kommer ind på jeres side, hvad klikker I så på, for at se om i skal af med eller have penge tilbage???
Jeg var inde og kigge i går, men synes ikke jeg kunne se noget :frowning:
Øverst stod der forskudsmappe og nedenunder en masse overskrifter bl.a Årsopgørelse…

Lige nu er der masser af henvisninger til hvordan du ser din årsopgørelse (du skal ind på tast-selv-borger) - problemet er bare, at siden er nede når man kommer til at indtaste koder osv.

og når man så endelig kommer ind, så bliver man smidt af lige så hurtigt som man får åbnet noget, for “der er travlt” - ja tak! jeg var ligsom lige lukket ind! arrrrghhh

nå jeg nåede at se, at jeg skal af med MANGE penge :frowning: men jeg kunen ikke se at de havde regnet kørselsgodtgørelse med! så der kommer da lidt mindre minus… men æv :frowning: det var mange penge! og nåede jo ikke ind og skrive min kørsel ind, før jeg blev smidt af igen …

[QUOTE=•~ Rikke ~•;558757]Når I kommer ind på jeres side, hvad klikker I så på, for at se om i skal af med eller have penge tilbage???
Jeg var inde og kigge i går, men synes ikke jeg kunne se noget :frowning:
Øverst stod der forskudsmappe og nedenunder en masse overskrifter bl.a Årsopgørelse…
[/QUOTE]

Du skal kigge på din årsopgørelse, det står øverst på den hvis du skal betale eller have penge tilbage.

Jeg har lige tjekket min - med NEMID - ingen problemer :wink:

Hvis ikke I kan komme på, så prøv igen senere - der er tryk på siden lige nu :slight_smile:

• og ja, jeg skal vidst shoppe en lille bitte smugle på zooplus i morgen :wink:

/Mette

Så kunne jeg også komme på med NEM-ID! :slight_smile:

Altså… Det blev da til en lille slat til mig… Ikke noget der kan mærkes, men altid noget det ikke er gæld. Specielt når man tænker på, at jeg virkelig klokkede i det, i starten af året…

nammenam…jeg får en pæn lille slat tilbage :0)))

Ja nu kom jeg også ind til sagens kerne og det var bestemt ikke noget godt nyt :frowning: Øv Øv Øv
Der røg den halve lille mislinge prinsesse, jeg havde håbet på at få her i foråret :ked:

Det passer jo med hvad der blev sjusset sig frem til i sidste uge. Så kan vist ikke klage særligt højlydt

Argh… Jeg kan stadig ikke komme ind :venter:

Jeg kom ind med det samme … heldigvis er der lidt overskud til mig :slight_smile:

nå - så skal jeg vist have fat i banken… at skrabe de penge sammen inden d. 1. juli kan jeg vist ikke, og vil IKKE betale det via skatten - det er sq for dyrt!

:wehu:Hold da op, jeg skal da vist også shoppe snart. Jeg betaler min mands 5000,- i restskat og så er der stadig over 10 tilbage. :juhu: