Årsopgørelsen 2009 er klar

Ja, medmindre der altså har været kuk i skatten :høhø: Så vores er ikke klar endnu.

Den kan ses på www.skat.dk

skal den ikke osse først være klar den 5 dvs imorgen

Jo, men de er åbenbart tidligt på den :slight_smile:

ja var lige inde og tjekke og far her skal ha 1900 kr tilbage weiiiiiiiii:thumbup::thumbup::thumbup::yatta::yatta::yatta::yatta::yatta::tak::tak::tak:

Ja, hvis man ellers anede hvad ens kode var… :doh:
Og nu fik jeg vist bestilt sådan en test selv ting. HMM

Det er da en vild underlig side, den kan jeg i hvertfald ikke finde ud af, må bare vente til der lander et brev i poskassen ude på huset.

Åh p**

Restskat på 7275 kroner.

Det har jeg aldrig prøvet, ikke i den størrelsesorden i hvert fald. 9 ud af 10 gange har der været penge tilbage.

Skal vist lige have kigget en ekstra gang på de indberettede tal, for det lyder helt vildt i mine ører.

[quote=Gizzemissen;343918]Åh p**

Restskat på 7275 kroner.

Det har jeg aldrig prøvet, ikke i den størrelsesorden i hvert fald. 9 ud af 10 gange har der været penge tilbage.

Skal vist lige have kigget en ekstra gang på de indberettede tal, for det lyder helt vildt i mine ører.[/quote]

det er da det man kalder sur røv:thumbdown:

:yatta: Mig skal ha 4255 tilbage :wehu:

Og manden skal ha 4500 tilbage :yatta:

:yatta: jeg får en stor sum tilbage pga. manglende løn sidste år, ihhh hvor dejligt så er der til at købe en masse brænde hjem til næste vinter og de ekstra dyrlægeregninger.

Min mand står til at skulle betale fordi han ikke har fået trukket kørsel og børnebidrag fra, men det bliver rettet til aften når han kommer hjem. Så gad vide hvad han så skal af med… :?

[quote=Gizzemissen;343918]Åh p**

Restskat på 7275 kroner.

Det har jeg aldrig prøvet, ikke i den størrelsesorden i hvert fald. 9 ud af 10 gange har der været penge tilbage.

Skal vist lige have kigget en ekstra gang på de indberettede tal, for det lyder helt vildt i mine ører.[/quote]

Ja først og fremmest kig på tallene, og er beløbet under 10.000 kan du overføre det til næste års skat.

Jeg var også inde på siden i går aftens, vi har sørme også betalt for meget, sidste år:)

Jeg havde en idé om, at jeg skulle have penge tilbage - og den gik heldigvis i opfyldelse, så nu bliver det “farligt”, at jeg skal på shoppetur imorgen :høhø::høhø:

Jeg skal have 4331,- tilbage i skat :slight_smile:

SÅ nu er det ikke såå slemt, at Freja er ved dyrlæge i skrivende øjeblik :slight_smile:

Mette: HUsk lige på at du først får udbetalt pengene d. 26/3 :wink:

Efter hvad jeg har fået oplyst får jeg 2200,- tilbage, de kan ikke en gang dække et hul, men de kan da hjælpe på at udfylde det lidt.
Samtidlig skylder jeg skat for 2008 på næsten 10000,- som jeg fik i julegave fra skat i 2009.

Mig ikke forstå :høhø::høhø:

(heldigvis er kreditkortene opfundet :tihi:)

Og så er der nogen af os, sm skal vente længe endnu på at få at vide om der skulle være lidt penge til os…
Livet som selvstændig er ikke altid særligt sjovt :wink:

jeg får penge tilbage ca 2000 kr :yah::yah::yah::yah::yah::yatta::yatta::yatta::yatta:

troede ellers at jeg skulle betale

Jeg har en skummel mistanke om at det har noget at gøre med at jeg sidste år i marts overgik til revalideringsydelse fra sygedagpenge. Den er nemlig lidt højere og spade som jeg er fik jeg jo ikke indberettet noget.

Men jeg synes stadigvæk det lyder fuldstændigt sindssygt…og det får uden tvivl lov til at stå til næste år, hvor jeg så bare håber jeg har en noget bedre indtægt og ikke den kontanthjælp der står og vinker til mig i horisonten om to måneder -what

[quote=Gizzemissen;343978]Jeg har en skummel mistanke om at det har noget at gøre med at jeg sidste år i marts overgik til revalideringsydelse fra sygedagpenge. Den er nemlig lidt højere og spade som jeg er fik jeg jo ikke indberettet noget.

Men jeg synes stadigvæk det lyder fuldstændigt sindssygt…og det får uden tvivl lov til at stå til næste år, hvor jeg så bare håber jeg har en noget bedre indtægt og ikke den kontanthjælp der står og vinker til mig i horisonten om to måneder -what[/quote]

Det er højest sandsynligt det der har gjort udslaget, ja.