Årsopgørelsen 2009 er klar

Så blev jeg også glad :wehu::wehu::wehu:

I go’ morgen Danmark skrev de i de der info-bokse, at 2/3 af danskerne får penge tilbage i skat…

Skats hjemmeside er vist overbelastet, siden kan i hvert fald ikke vises her :tihi:

Jeg troede det var den 16/3 de blev udbetalt :?

Jeg kan slet ikke få lov til at logge på. Øv bøv.

Det er i hvert fald ikke den 26. - for det er langfredag :slight_smile:

[quote=DK Thomani;344000]Skats hjemmeside er vist overbelastet, siden kan i hvert fald ikke vises her :tihi:

Jeg troede det var den 16/3 de blev udbetalt :?[/quote]

Hmm… Synes bestemt der stod den 26/3…

Langfredag ligger den 2. april…

Udbetaling 26/3 :slight_smile:

Jeg er bare en uge foran - på et eller andet punkt skal jeg jo gerne være hurtig :høhø:

Jubii, jeg skal også have penge tilbage i skat…

Har ellers været nervøs fordi jeg har tjent væsentligt mere end jeg var registreret til. Grunder jeg er gået fra værende studerende på SU til at være færdig på fuld løn… - og det var selvfølgelig ikke noget som jeg havde registreret… Heldigvis gik det godt denne gang…

Nice…:slight_smile:

Øv bøv, skal betale. Fatter brik. - Har været på sygedagpenge som året for inden, og er nu førtidspensionist, og får mindre udbetalt. Alligevel får jeg efterskat. Intet giver mening. =/

Jeg får 335 kr. tilbage.

Yipee!

[quote=Sheer;344401]Jeg får 335 kr. tilbage.

Yipee![/quote]

Lige til den helt store shoppetur :rock:

:tihi:
Men selvfølgelig bedre end ingenting… :slight_smile:

Tina - Øv øv øv. Sidste år skulle jeg af med ca. 300 kr - og året før 3000 kr! Jeg fattede intet. Tjener jo ikke noget når jeg bare er på su? Og årene før har jeg typisk fået 1500-2500 kr tilbage, på samme præmisser… Men begge mine overgik også venligst til skat igen…

Så jeg er spændt på hvad dette år siger.

Ihhhh, både fyren og jeg skal sørme have 1500 kr tilbage i skat!! :smiley: :yatta: :yatta: :yatta: :yatta: :yatta:

Vi skal have penge tilbage begge to. De falder filme på en knastør plet!

Mine bliver altså udbetalt den 16/3, men kærestens først den 26/3 :slight_smile: Vi skal også begge to have penge tilbage, kæresten skal næsten have 5000 :smiley:

18 af de store grimme :græde: :græde: :græde:

Nu må jeg altså lige ind og kigge igen! :tihi: (Nææh… Min er først til udbetaling d. 26. marts. - Så har jeg selvfølgelig tid til at udtænke hvad de penge skal bruges til på en fornuftig og gennemtænkt måde :høhø:)

Ej, sikke da noget øv! :thumbdown: