Artikel om udstillingen i Albertslund :-)

Se en dejlig artikel om udstillingen Albertslund - og fiiiiine billeder af en lang række kendte ansigter :slight_smile:

Aaaaw sikke nogle fine billeder!
Og der er endda et af min ven, den lille fine perser hos en dommer - stadig med ørerne lagt ned, men hn ser ellers ikke ud til at gøre modstand. Hvor er hn altså nuser!
Og ja en del kendte ansigter - både kat og slave :slight_smile:
Tak for linket!

fine billede…fine katte…men ikke ret mange bekendte for en jyde

:tihi: Fik da lige dagens grin af kommentaren om kortet over den 8,4 km lange løjpe :klapper:

Jep, den så jeg også godt - og tænkte ‘ahrrrrrr, så lang næse har den kat da heller ikke …’ gg

På vej derud havde min kone og jeg jo snakket lidt om TICAs særlige udstillingsform med ringe og sådan noget. Lige, hvor man kom ind i hallen, hang der en stor planche med [B]dette kort[/B].
Hurtig som hun er, sagde hun: “Og her ser vi så de omtalte ringe…” - hvorefter vi fantaserede videre på idéen med udendørs udstilling. :høhø:

TICA udstillinger er simpelthen fuld af overraskelser :slight_smile: Men så længe det ikke er afstanden fra p-pladsen til hallen, så går det vel endda :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;563949]TICA udstillinger er simpelthen fuld af overraskelser :slight_smile: Men så længe det ikke er afstanden fra p-pladsen til hallen, så går det vel endda :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Og det var det heldigvis ikke :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;563949]TICA udstillinger er simpelthen fuld af overraskelser :slight_smile: Men så længe det ikke er afstanden fra p-pladsen til hallen, så går det vel endda :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Men det var godt nok tæt på … eller sådan føltes det ihvertfald søndag eftermiddag, da standen skulle slæbes ud i bilen :besvimer: