Artos savner moar :p

Har været på Rømø i næsten en uge nu og efter hvad kæresten fortæller så savner Artos sin moar :tihi: Han går og leder og kalder på mig :wehuu:
Får mails med billeder og videoklip af dem flere gange dagligt, så jeg savner dem efterhånden enormt :slight_smile: Men de bliver møgforkælede af kæresten derhjemme :smiley:

Flykra hygger med far

Artos hjælper med sortering af post (læg mærke til “pakke-meddelelsen” i baggrunden…TO nye nullerputsenge til vores møgforkælede kræ :tihi:)

Flykra har leget velcro-kat denne uge…farmand har nemlig ferie :smiley:

Vívil hjælper med støvsugningen og sørger for at der er styr på det hele, mens jeg er væk :hjerte:

Og til sidst en “savner du mor? - mæææææææ” video :klapper:
[ame]Artos savner moar - YouTube

Åååååhhhr! -wehuu -kramer

Alt for sødt. :inlove:

Hvor er han blevet stor og flot, i øvrigt.

De smukke katte, altså :wehuu:

-surrender UPS…jeg har KUN sendt 1 seng…PB lige hvad der skal til for jeg har overholdt vores aftale.
Indrømmet, det går for stærkt ind imellem :ups:

Hvor er de dejlige :slight_smile:

Kan se det ikke kun er herhjemme at plaststængerne på fjerpindene ikke holder ret længe :wink:

[quote=Bølle-missen;413242]Hvor er de dejlige :slight_smile:

Kan se det ikke kun er herhjemme at plaststængerne på fjerpindene ikke holder ret længe ;)[/quote]

Nej, den første fjerpind knækkede han selv :tihi: Så bestilte jeg en ny til ham, som så var knækket under transport…Den er han ellevild med, så gidder ikke engang klage til zooplus over at den var knækket :tihi:

Nej… Freja kan også bedst lide dem lidt kortere. Så er de nemmere at slæbe rundt på :tihi:

Nemlig :ok: og nemmere at kaste :tihi:

Skønne billeder! Flykra er bare nuser! Det er da dejligt at være savnet!!!

Ups… dobbeltpost.
:ups:

Wow.! -lovelove -lovelove -lovelove

Hvor er de bare skønne… *Suuk.!
Pssst… Hvor er det, du bor.? :fløjte:
.

De er da herlige :wehuu: