Asani har charmeret Cinnamon

Mens Magic jo tog Asani til sig med det samme, har det været lidt en anden sag med reserverede Cinnamon, der har brugt lang tid på at se den lille Spirrevip an på afstand. I hvert fald hvis det stod til hende.

Asani har nemlig været fuldstændig ligeglad med hendes afvisninger og er blevet ved med at komme hen for at dutte næse og gnide sig op ad hendes hals. De første dage tror jeg også, han var af den opfattelse, at han lige kunne få en lille tår hos hende :tihi: Det så i hvert fald ud, som om det var det, han søgte efter. Det blev så for meget for sådan en inkarneret, knibsk gammeljomfru :høhø:

Sidenhen er han et par gange kravlet op til hende og har forsøgt at putte hos hende i klatretræet. Det har han som regel heller ikke fået lov til længe - dvs. Cinnamon er hurtigt gået sin vej. I aftes fangede jeg dem dog, lige før jeg skulle i seng. Hvor længe de havde ligget sådan, ved jeg ikke, men Cinnamon blev i hvert fald liggende længe nok til, at jeg kunne finde mit kamera og slette nogle billeder, fordi hukommelseskortet var fyldt.

I dag er der så kommet yderligere skred i sagerne. På et tidspunkt hoppede Asani pludselig på hende og bed hende i halsen, og det skete et par gange. Det blev til en hel lille slåskamp. Lidt efter jog de rundt i huset efter hinanden.

Og så for et øjeblik siden skete miraklet her lige foran mig på spisebordet. Asani kom hen til Cinnamon, der blev først snuset lidt - og så fik Asani sørme lige ordnet hår :wehu: Jeg kan jo ikke helt vide, om det er sket før - men det er første gang, jeg har set hende vaske ham :hjerte: :hjerte:

Det har hele tiden været Cinnamons reaktion, jeg har været mest spændt på, og det er simpelthen så dejligt at se hende blive mere og mere involveret, hvad enten det er leg og tummel eller “hygge” :thumbup:

Kanelpigen skulle lige have lidt tid, men at det er lykkedes godt på kun 14 dage, vil jeg kalde en succes. Tillykke med sammenføringen. :slight_smile:

Fantastisk opdatering :smiley:

Nogle katte tager bare lidt længere tid end andre at overvinde, men stædighed er en dyd og så længe de ikke slås, er der altid håb :thumbup:

Dejligt at se, at din tålmodighed er blevet belønnet :smiley:

Går dine katte på spisebordet ?? :uha:

Hvor er det dejligt, at Cinnamon har taget den lille spirrevip til sig … sjarme, selvtillid og lækkert hår betaler sig :wehu:

:wehu: Jubiiiiiiiiiiiiii super duber fantalastisk :wehu:

[QUOTE=Skattekat;581786]Går dine katte på spisebordet ?? :uha:

Hvor er det dejligt, at Cinnamon har taget den lille spirrevip til sig … sjarme, selvtillid og lækkert hår betaler sig :wehu:[/QUOTE]

Hvis ikke de måtte det, så skulle hun nok ikke have haft kat fra mig :ups: For jeg har i opdragelsen ikke inkluderet bord-træning. :høhø:

Åh ja de hanner - det lykkes dem altid at indynde sig, alle kneb bruges :tihi:

Skønt at han fik smeltet hendes hjerte :smelter:

:lol::lol::lol:

Nej, det er vist aldrig sket før :ups: :tihi:

Åh, hvor er det skønt når de ligeså stille nærmer sig hinanden :slight_smile:

Hvor er det dejligt at læse!!!
Nu består familien endelig af 4 !! :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte: