Asani prøver at fange en solstråle

Skøre kat :tihi:
Super godt billede, og det ser ud til han hygger sig derude på altanen.

Hvor fint :hjerte:

Haha, hvor er han søøøø’ :slight_smile: Det er et rigtig dejligt billede af ham:) Sikke de må nyde deres nye ude liv, dine 3 missere :slight_smile:

Hvor er det et FANTASTISK billede! Og hvor er han sød!

Åhhh lille Sani :inlove: hvor er han altså flot slank Ingrid.

Skøøønt billede :slight_smile:

Hvor er det er godt billede :slight_smile:
Og en smuk Asani :hjerte:

Sikke han nyder det dejlige vejr :inlove:

[QUOTE=Winnie Nielsen;845091]Skøre kat :tihi:
Super godt billede, og det ser ud til han hygger sig derude på altanen.[/QUOTE]

Ja, i virkeligheden tror jeg nok, han er ved at prøve at gå på gelænderet eller kravle i nettet :blegne: Så han hygger sig helt sikkert med at teste, hvor langt han kan gå :høhø:

Tak skal du have. Jeg synes selv, han ser så sød ud :hjerte:

Tak, Marianne. I dag kom de faktisk frivilligt ind for at sove på et tidspunkt i løbet af eftermiddagen. Ellers ser jeg dem kun, hvis jeg selv er ude på altanen. Eller når de ind imellem lister ind og napper lidt mad. Men det er ud igen med det samme.

Kl. 22.00 er der så “lights out” - dvs. de lukkes ind, og kattelemmen lukkes. Og så går de stort set om kuld alle tre :love2:

Tak, Trekkie. Ja, jeg er selv ret tilfreds med det, selv om det jo i en vis forstand er mislykket. Det er taget i modlys, nærmest direkte mod solen, men det kan der så også komme noget sjovt ud af. Det er jo lige før, det antager religiøse overtoner :engel2: :høhø:

Ja, han er meget slank og fin og spinkel. Engang imellem bekymrer jeg mig over, om han måske er FOR tynd, men han får jo alt det, han kan spise. Måske er det bare, fordi jeg uundgåeligt sammenligner ham og Bassen. Som i øvrigt også ser ud til at være blevet lidt slankere på det seneste. Jeg må vist have dem vejet snart.

Tak, Elisabeth. Jeg overvejer faktisk lidt, om jeg skal få det printet og hænge det op, så glad er jeg for det :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;845190]Hvor er det er godt billede :slight_smile:
Og en smuk Asani :hjerte:[/QUOTE]

Tak, Lisbeth. Jeg synes også, han er smuk :hjerte: Selv uden glorie :høhø:

Du kan tro, han og de andre nyder det. Og jeg nyder, at de nyder det. Man bliver glad indeni af at se dem tosse rundt derude :smiley:

Kanon godt billede! Hvor er han dejlig :slight_smile:

Super billede - kom solstrålen ned til ham?

Det er da et fantastisk billede… Hvem har sendt den stråle ned til ham for at sige hej? :slight_smile:

Årh et fint billede!!! :smiley: :smiley: Man bliver helt glad af at se på det.

Flot billede. “Egyptens helllige kat hilser solguden Ra”. :slight_smile:

Smukt billede - og en smuk kat :hjerte::hjerte:

Når motivet er der, er det bare om at tage billedet og så håbe, modlyset giver effekt frem for at ødelægge :slight_smile:

Hvor er det godt fanget det billede :thumbup: smuk kat :iloveyou:

Tak, Pia. Ja, lige der er han dejlig - men ellers er der nok lidt mere af sådan en fyr her over ham :høhø:

Jeg tror, han endte med at blive distraheret af noget nede i haven. Det var muligvis den dag, der var en hund på størrelse med en tre måneder gammel kalv på besøg nede i haven :slight_smile:

Smuk tanke - så må det jo næsten være Cinnamon, der giver ham et lille solkys :venner:

Jah, nemlig :slight_smile:

Jamen selvfølgelig :lys-ide: Anderledes kan det jo ikke være :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;845365]Smukt billede - og en smuk kat :hjerte::hjerte:

Når motivet er der, er det bare om at tage billedet og så håbe, modlyset giver effekt frem for at ødelægge :)[/QUOTE]

Det skal man nemlig. Jeg har ikke begreb skabt om at fotografere. Men hvis bare man knipser løs, når man ser noget, man kan lide, så ender det jo ofte med, at der et par rigtig gode imellem.

Tak, Pia. Det er nok snarere heldigt fanget, men resultatet er i hvert fald blevet specielt :slight_smile:

[QUOTE=galath;845653]

Tak, Pia. Det er nok snarere heldigt fanget, men resultatet er i hvert fald blevet specielt :)[/QUOTE]

Nåå ja. selvfølgelig :ups: