Asani står model

Lige et par billeder af min skønne Asani. Jeg synes, han ER så smuk en kat :ups: :hjerte:

Se, jeg kan nå min næse med tungen. Kan du også det, mor?

Så slank og elegant :hjerte:

Se ham lige :love2::love2::love2:

Hurtigere end sin egen skygge! :tihi:

Her har vi så Bassemanden, der netop har indtaget det meste af en pose råt kød, fordi han ikke ville dele med sin bror. Så han ser ikke helt så fin og elegant ud. Der skal lige være god plads til mavsen :høhø:

Det er nogle super smukke katte du har :slight_smile: Jeg er så fascineret af deres udtryk :slight_smile:

[QUOTE=galath;919474]Lige et par billeder af min skønne Asani. Jeg synes, han ER så smuk en kat :ups: :hjerte:

Se, jeg kan nå min næse med tungen. Kan du også det, mor?

Så slank og elegant :hjerte:

Se ham lige :love2::love2::love2:

Hurtigere end sin egen skygge! :tihi:

Her har vi så Bassemanden, der netop har indtaget det meste af en pose råt kød, fordi han ikke ville dele med sin bror. Så han ser ikke helt så fin og elegant ud. Der skal lige være god plads til mavsen :høhø:

[/QUOTE]

Utroligt smukke katte…meget skulpturagtige og muskeløse…wow :wink:

Asani ikke bare ser smuk ud - han ER smuk :hjerte:
Husker da jeg fik lov til at holde ham i Plantorama :wehuu: Lækker, lækker kat … og så muskuløs.

Hvor er de fine dine katte Ingrid :slight_smile:

De ER bare smukke og dejlige begge 2 :hjerte:

Så smuk så smuk han er! :wehuu: Men også lidt en frækkert som han der str og flash’er sin tunge. :tihi:

De er smukke begge to, men på hver sin måde - både den yderst veltrimmede Asani og Abasi med topmaven.:hjerte::hjerte:

Dejlige drenge - begge to :hjerte:

Han er meget smuk :slight_smile:

Men husk at når du skal tage billeder, så skal du være i samme niveau som katten.
Ellers forvrænges hans smukke proportioner jo helt, så han bliver lavbenet og med stoort hoved :slight_smile:

Han er meget smuk, især der i solen. :slight_smile:

Skøn kat :inlove:

Det er nogle dejlige drenge begge to :hjerte::hjerte::hjerte:

Smukke katte, begge to. :slight_smile:

Hvor er de smukke begge to :hjerte::hjerte:
Og det er altså lige før at man kan spejle sig i deres flotte blanke pels :smiley:

Han er rigtig smuk!!!:wehuu:

Smukke dejlige Asani, han ligner bare sin mor så meget :wehuu:

Og Abasi er da sød at ligge sig lidt ekstra mave til, så hans mor ikke føler sig som en kæmpe ko alene :høhø:

Jeg havde helt glemt min egen tråd :ups:

Tak, Line. Jeg synes selv, at Asani har det yndigste lille ansigt, som jeg overhovedet ikke i nogen sammenhænge kan stå for :tihi:

Tak, Yvonne. Jeg ved ikke, om de er mere muskuløse end andre racer - det er de måske også. Men man kan i hvert fald bedre se det på en aby end på en MCO :slight_smile:

[QUOTE=DK Lindvig;919510]Asani ikke bare ser smuk ud - han ER smuk :hjerte:
Husker da jeg fik lov til at holde ham i Plantorama :wehuu: Lækker, lækker kat … og så muskuløs.[/QUOTE]

Ja, det husker jeg bestemt også. Jeg var så imponeret over, at du kunne holde ham, den lille ål :høhø:

Tak, Carina :slight_smile: Det er altid dejligt, når andre også kan se det, jo.

Og de kan godt lide at få gæster, siger de :cool2:

Ja, jeg var jo ikke engang klar over, jeg havde fanget ham lige i det øjeblik, før jeg så billedet. Men det kender du sikkert også. Man skynder sig bare at knipse og så håbe på det bedste :høhø:

Abasi er bestemt også charmerende. Og han er da lige til at nusse, som han ligger der og viser mavse :hjerte:

Ja, de er slet ikke faldet uheldigt ud :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;919703]Han er meget smuk :slight_smile:

Men husk at når du skal tage billeder, så skal du være i samme niveau som katten.
Ellers forvrænges hans smukke proportioner jo helt, så han bliver lavbenet og med stoort hoved :)[/QUOTE]

Tak, Pia. Og du har naturligvis helt ret. Og hvis jeg havde sådan nogle velopdragne modeller som Kimilla, ville jeg måske også have tid til at huske på det. Men Asani var allerede halvvejs på vej ned ad taget, og hvis jeg havde forsøgt at sætte mig ned eller sænke kameraet, var han bare fulgt med. Så det er mere et spørgsmål om held og om at knipse rigtig mange gange i træk, at der overhovedet kommer kat med på billedet :høhø:

Det var lige netop det. Han sad så fint og majestætisk derude - ret op og ned med halen nydeligt lagt rundt om fusserne, og det var jo egentlig det, jeg ville have fotograferet. Men så snart jeg kom ud på altanen, rejste han sig selvfølgelig og var på vej hen til mig :dokdok:

Tak, Vivi :slight_smile:

Ja, de er så :tihi:

Tak, Sim-Sim :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;919829]Hvor er de smukke begge to :hjerte::hjerte:
Og det er altså lige før at man kan spejle sig i deres flotte blanke pels :D[/QUOTE]

Ja, de er fine, sådan nogle abyssinerpelse. Og faktisk silkebløde - selv om det er nogle stride hår, når de sidder i møblerne :venter:

Han har sine øjeblikke :slight_smile:

[QUOTE=KKH;919865]Smukke dejlige Asani, han ligner bare sin mor så meget :wehuu:

Og Abasi er da sød at ligge sig lidt ekstra mave til, så hans mor ikke føler sig som en kæmpe ko alene :høhø:[/QUOTE]

Ja, han ligner sin mor meget på alle måder. Åbenbart :slight_smile:

Det var ekstra slemt med Abasi lige den dag. Ellers tror jeg, han holder sig nogenlunde pænt omkring samme størrelse. Men det kan godt være, jeg hellere må få ham vejet snart, så jeg kan se, om det er rigtigt :slight_smile:

Jeg skal gerne komme og nusse de dejlige væsner :thumbup:

De er smukke begge 2 :iloveyou: