Askja er en møgunge!

Æv hvor ærgeligt. Men ellers er velcro rigtig godt hvis man har katte der har det med at stikke poterne i skålene, men det kræver selvfølgelig de har flad bund, eller at dimserne/benene/dutterne kan fjernes…eller man kan tænke lidt kreativt, hvilket jeg ikke er så god til:gruble:

Måske dette kan bruges til at sikre fontænen til gulvet: Elefantsnot | Klæbemasse til Ophæng af Billeder! – Fest4all.dk

Har selv en teenager der pawer alt ned så skal have fat i noget af det der “tyggegummi” så vi igen kan han bare lidt stående på hylderne :slight_smile:

Jeg har altså en Lucky Kitty og den er jeg RIGTIG glad for… Pumpen drillede lidt i starten, men nu er der ikke noget :ok: Den står RIGTIG godt fast og kan i hvert fald ikke væltes af en fræk missepige. Det er den simpelthen for tung til :slight_smile:

[quote=Helene;513037]Nu griner i sikkert, men jeg har altså velcro under både vand og madskål (og på gulvet) og så fastmonterer jeg bare skålene - og siden da er intet blevet tippet og væltet.
[/quote]

Hvad gør du så, når du skal skifte vandet i skålene :gruble:Vi skifter vand 1-2 gange om dagen, og de er ikke tomme, når vi gør det. Hvis skålen så sidder fast med velcro, så må de da ryge ud over det hele, når man rykker den fri :?

[quote=PiaR;513010]Kender I denne fontæne?
Den ser noget mere stabil ud end den vi har nu.

Lucky Kitten Ceramic fountain

[/quote]

Denne fontæne er et rigtig godt bud. Den er, tro mig, IKKE til at flytte rundt på og da der kun er begrænset vand at få fat i ad gangen, så vil det tage hende rigtig mange timer at få det ud på gulvet. Vi har den selv og vores vand glade sibiriske drenge har forlængst givet op at lege med vand her:) Vi er rigtig glade for den!:thumbup:

:tihi: Sikke en fræksak :smiley:

Jeg har lige købt en vandfontæne til Wulli i julegave…
Men, hvor tit skal man skifte vand? :slight_smile:

2 gange i dag. TO GANGE!!

Forsøgte kræet at vælte fontænen. Hun er ret billig lige nu…

[quote=PiaR;514769]2 gange i dag. TO GANGE!!

Forsøgte kræet at vælte fontænen. Hun er ret billig lige nu…[/quote]
Den lille bisse :tihi:
Jamen i er da velkomne til at smide hende af her :høhø:
Jeg kender en der blev ret så forelsket i hende :tihi:

[quote=Rikke Lillevang;514737]Jeg har lige købt en vandfontæne til Wulli i julegave…
Men, hvor tit skal man skifte vand? :)[/quote]

Dagligt og skyld fontænen godt.
En grundigere rensning og afkalkning kan være nødvendig hver 7.-14. dag i forhold til hvor kalkholdigt dit vand er.

ARGH ARGH ARGH!!

Der fik det lille tværstribede møgkræ væltet den.
Og den var selvfølgelig fyldt helt op.

Nu koster hun så lige 900 kr pga jeg er nød til at bestille lidt andre ting på Zooplus… :ups::ups:

[quote=PiaR;515490]ARGH ARGH ARGH!!

Der fik det lille tværstribede møgkræ væltet den.
Og den var selvfølgelig fyldt helt op.

Nu koster hun så lige 900 kr pga jeg er nød til at bestille lidt andre ting på Zooplus… :ups::ups:[/quote]
Hun SKAL bare drille hva? Den lille drillenisse:hjertehop: :tihi:
Hvad har du bestilt? :slight_smile:

[quote=Rikke Lillevang;515565]Hun SKAL bare drille hva? Den lille drillenisse:hjertehop: :tihi:
Hvad har du bestilt? :)[/quote]

Jeg har bestilt den fontæne jeg viser længere oppe i tråden.
Så kom der en masse dåsemad med samt en stooor tube ostepasta.

[quote=PiaR;515581]Jeg har bestilt den fontæne jeg viser længere oppe i tråden.
Så kom der en masse dåsemad med samt en stooor tube ostepasta.[/quote]
Uh, så må vi håbe at hun ikke bliver så stærk at hun kan vælte den :tihi:
MUMS ostepasta - Det bliver Gakke glad for :slight_smile: