Aslan har tabt en tand

Så sidder man stille og roligt på youtube og viser Louis videoer med katte og andre dyr , da Aslan kravler op på mig …

og faktisk taber tanden på min trøje?

tjekkede selvfølgelig munden og det hele ser fint ud :rock:

mon man kommer til at finde flere :thumbup:

Ikke sikkert - det er vist mere held end forstand :thumbup:
Jeg har også været heldig at finde en hjørnetand… Gizmo havde lige slikket Sean og jeg fandt den i den hvide pels på brystet af Sean :thumbup:

[quote=•~ Rikke ~•;509748]Ikke sikkert - det er vist mere held end forstand :thumbup:
Jeg har også været heldig at finde en hjørnetand… Gizmo havde lige slikket Sean og jeg fandt den i den hvide pels på brystet af Sean :thumbup:[/quote]

Ja det tror jeg nu også … men det er bare sjovt at det sker :smiley:

jeg tror også det her er en hjørnetand :slight_smile:

Ja det er skønt :wehuu:
Jeg har min liggende i en lynlåspose i sundhedsbogen, så den ikke bliver væk :slight_smile:
Jeg har også 2 knurhår i samme pose :slight_smile: Er nok lidt småtosset, men jeg synes, det er sjovt at gemme det :tihi:

[quote=•~ Rikke ~•;509751]Ja det er skønt :wehuu:
Jeg har min liggende i en lynlåspose i sundhedsbogen, så den ikke bliver væk :slight_smile:
Jeg har også 2 knurhår i samme pose :slight_smile: Er nok lidt småtosset, men jeg synes, det er sjovt at gemme det :tihi:[/quote]

Jamen de er jo lige som vores børn . så det er vel meget “normalt” at gemme første hårlok og deres tabte tænder :wehuu:

Ja det er korrekt :wehuu:

opus ‘spyttede’ en kindtand i øjet på mig engang :wehuu: det gjorde ski** ondt men jeg blev så glad :hjertehop:

Sikke en præcision. Det må I kunne optræde med :tihi:

:tihi: Det var da lidt sjovt :tihi:
Men selvom det gjorde ondt - forstår jeg udemærket godt, at du blev glad :wehuu:

Af alle de katte jeg har haft gennem tiden, så har jeg kun fundet én tand, en lille hjørnetand. Den gemte jeg også…

Nu er der så min lille dreng på 13 uger, så det vare såmænd ikke sålænge for end jagten på en tand, kan sætte ind igen…:smiley: