Aslans sikkerhedsnet

Som nogen af jer ved, har Aslan taget et styrtduk fra vores balkon/svalegang og Charlotte hjalp mig med at finde en “netshop” hvor jeg kunne “shoppe et net” - ti-hi kunne ikke dy mig. I onsdags kom nettet op, efter Aslan lige nåede at styrtdykkede igen igen onsdag morgen.

http://www.kattegalleri.dk/html/alb_vis … bumID=4674

-what en gang mere, den skurk -høhø Er han ude på at give sin mor et hjerteslag -ked

Men hold da op hvor er han en frækkert at se på -ballonkitty

Men godt du har fået net op -bananer

De gange hvor han har balanceret deroppe og det var jo flere gange dagligt, kiggede han på mig når jeg nærmede mig for at tage ham ned, som om han ville sige: “Ha -ha nu gør jeg dig rigtig nok bange hva???” - nu bved jeg så at katte ikke tænker abstrakt så han har nok bare undret sig over at den der uviden killing/ madskål som jeg jo er i hans verden ikke har fattet at hun skal kravle op til ham og gå på den planke.

Hmm mon han snart fatter at jeg er “mor-katten” og at det er mig der er læremesteren og ham der skal tage ved lære og holde sig fra alt hvad “mor” her syntes er farligt for hendes lille frækkert.

(Ærligt talt tror jeg at jeg taber den kamp!)

Altså den stride banan…

Det ser rigtig fint ud med nettet, håber det hjælper :slight_smile:

Ja, tænk lige hvad man dog gør for de katte. Jeg kan virkelig grine højt af mig selv. Jeg havde skisme set det det sikkerhedsnet spændt ud som sådan et, de har i cirkus. Altså sådan et man falder ned i. Hvordan kunne jeg dog se DET billede for mig -høhø -høhø

det er altså bare så godt at du har fået sat det net op, der sket vel ikke noget med aslan da han faldt ned anden gang vel.
han er altså en rigtig frækkert at se på, han lyser langt væk af ballademager og det er bare så kært

Fnis… nu hvor du indrømmer det kan jeg også… jeg så det på PRÆCIS samme måde og blev lidt flov over min dumhed GGG

[smilie=hate-tunz.gif] -shhhh du må ikke sige det til de andre, men det troede jeg også -shhhh

[smilie=hate-tunz.gif] -shhhh du må ikke sige det til de andre, men det troede jeg også -shhhh[/quote:2b81nwp6]
Pyhhhhh shit da jeg er lettet Karen. Og jeg har endda skrevet til Mai, om ikke hun var bange for, at han fik benene filtret ind i nettet, når hun ikke var hjemme. Jeg havde altså set sådan noget trampolinagtigt noget -hahaha -hahaha

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Forresten Mai…
Finder du dig i at denne smiley: -mai bærer dit navn??? -nananana -xxrotflmao

Hold da op, det er da også til at få hjerteslag over -what . Godt I fik net op -thumbs

May-Britt S.

Jeg har grint så tårene trillede, da jeg læste dit indlæg. Først nu giver din bekymring mening - jeg fattede som du jo har kunne læse udfra mine svar slet slet ikke dine bekymringer for Aslan…åh jeg kan næsten ikke skrive sådan klukker jeg. Du er og bliver en underskøn qvinde!

Og nu skraldgriner jeg!

Johnny - Aslan faldt ned langs muren og vendte sig i luften. Jeg stod og så hans fald og tænkte han brækker ryggen hvis han rammer spisebords stolen. Heldigvis landede han på alle fire ben og stod så der og virrede med hovedet og så ret chokeret ud, hvilket jeg sikkert også gjorde.

Her da jeg skrev det andet indlæg, her under kiggede jeg ud i haven men kunne ikke se Aslan. Jeg gik ud og kiggede under hans ynglings buske, men ingen Aslan. Jeg så en skygge uden for plankeværket og bag busken på ydersiden af plankeværket, mig ud og kigge og ganske rigtig der gik en meget slukøret Aslan og kunne ikke komme ind i indhegningen igen. Puha hvor var han utryg over hvor stor hans verden pludselig var blevet, så da jeg satte mig på hug og kaldte på ham, kom han galopperende hen til “mor”.

Senere på aften lykkes det Aslan at sluge et stykke kyllingeben, så han kommer af med en underlig nærmest skrigende lyd. Jeg styrter ud til ham i køkkenet og husker at I har sagt at man ikke må forsøge at hive noget ud af halsen på katte, så jeg tager den sølle kat i bagbenene og hænger ham med hovedet ned af, han savler helt vildt og kommer med den der halkvalte skrigelyd, jeg ryster ham lidt og ud kommer et stykke lårbensknogle.

Jeg tørrer Aslans savl væk og han lunter væk imens han ryster forpoterne på skift - gad vide hvad det gik ud på???.

Da vi sidder med kaffen en par timer senere lyder der to høje klast oppe fra mit soveværelse. Da jeg kommer der op sidder Aslan i en meget underlig stilling i sin kurv. Jeg sætter mig på gulvet og stryger ham over pelsen imens jeg spørger hvad han nu har rodet sig ind i. langs siden af min seng ligger de fire tomme kasser fra vores stjernetegns ikoner. Jeg havde i lørdags lagt dem derind to og to, fordi jeg skulle bruge noget skabsplads til noget andet. Aslan plejer at lægge sig under sengen og mente åbenbart at det var hans gulvplads som jeg har taget, for samtlige fire kasser var skubbet ud. De to bump var åbenbart da kasserne der lå øverst blev væltet ned for at få dem skubbet ud.

Så jo den unge knøs er en rigtig frækkert der er “born to be wild!”. Men det er ham vel undt, når altså bare han ikke kommer til skade.

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Og det er ik’ engang løwn min kære - jeg så det jo som et sikkerhedsnet, der skulle gribe ham, når han faldt ned. Og ikke et net som helt skulle forhindre ham i at få lov til at springe ud.

-ballonkitty -ballonkitty -ballonkitty -ballonkitty

-kattedans
-wow

Tror altså at Aslan ville have fortrukket din model May-Britt. Kan lige se min dejlige dreng kaste sig ud i det hersens cirkusnet og blive kaste op og ned.

[bigloony] -høhø -xxrotflmao -tihi -LOL

-ROCK Jeg er glad for at han er kastrat -hammerhead tænk hvis du skulle have 6 små af hans slags rendende [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Karen.

Åh jeg ville nyde at have 6 små Aslan´er rendende selv om det nok ville kræve en god omgang beroligende tabeletter.

Vi har jo desværre fået den endelig “dom” fra dyrlægen: Aslan skal være enekat resten af hans dage! så må vi jo bare forkæle ham det mere, men altså hvor er det svært at acceptere at jeg ikke skal have flere katte. Det var næsten lige så hård som da jeg erfarede at jeg ikke skulle have flere børn. Man kan jo ikke få for mange børn eller katte vel???

Ja, hun ville i hvertfald have dem alle rendende - den slags katte kan man skisme da ikke komme af med
-kattedans -kattedans -kattedans -kattedans

Det troede jeg også…kunne endda se for mig hvordan han med undren gyngede rundt i nettet -xxrotflmao

Har lige snakket med en kollega, som spurgte om jeg havde sat sikkerhedsnettet op. Hun spurgte hvordan Aslan klarede at komme op af nettet igen, når han faldt ned i det. Det er åbenbart det billede I også fik som folk får når jeg siger sikkerhedsnet.

Aiiii nogle gode historier og fantasier [bigloony]

Hvor ser det superfint ud med nettet, glad for at du kunne bruge linket.

Er de nemme at sætte op? Overvejer det selv til min altandør.