Aslans sikkerhedsnet

hehehe jeg forestiller mig lige nu aslan går på line over sikkerhedsnettet og hovsa der trådte han ved siden, herefter ser jeg bare en aslan hopper op og ned på nettet, mens han miawer lystigt
boingggg boinggggg boinggggg doing doing doing jubiiiiiiii se mor det her er ski skæg, kom og vær med

Johnny - det er nøjagtigt den film jeg har set for mig. Og så det syn, når han ryger op i luften igen og lige får et kik udover stueetagen inden han igen dumper ned i nettet… for til sidste at forsøge at få balancen og komme ned af nettet. Hmmmm men hvordan?? Stakkels kat…

-hop

Altså, hold da op. Hvis man ikke er i godt humør, når man starter med at læsse denne indlæg, så er man det så absolut når man er færdig.

Godt Aslan ikke tog skade af faldet.

Der er ikke noget så godt som at bruge fantasien.

Må jeg ha lov at spørge, hvorfor Aslan skal være alene kat ??

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Han er altså en værre bandit den lille Aslan… Hold op hvor er der megen underholdning i ham,… han skal næsten opleves live tror jeg GH

LOOOOL Det var også det syn,jeg fik -kattedans -joker

Charlotte.

Tusind tak for linket. De er enormt søde i Loppetjansen - ringede lige til dem. God dag til dag service.

Ja det var super let. Der medfælger rawplugs og kroge så kunne ikke være nemmer og mor her elsker jo alle maskiner der larmer, så jeg borede jo løs. De var hurtigt sat op.

Jeanette.

Dyrlægen skønner at Aslans pga det han har været igennem med forskellige vira, ikke vil kunne klara en coronavira fra en ny killing. Det smerter mig utroligt fordi jeg i bund og grund ikke mener at et dyr skal leve uden en artsfælle. Havde jo også regnet med at jeg skulle have “en stor pose blandet guf”.

Annette.
Jamen hvad skal jeg stille op? Med Johnny kæmper jeg en forgæves kamp med og da jeg ikke kunne ændre det, ja så må jeg jo være beæret (tror jeg nok…) over at jeg har min helt egen smiley.

Det gør mig utrolig ondt at høre for jer og Aslan.

hov hov mai, jeg har absolut intet og jeg mener intet med de smilies at gøre og havd ejeg det havde jeg nok ikke kaldt en pruttende smilie for mai, den er squ for uskyldig til dig

ellers vil jeg altså osse sige at det gør mig utrolig ondt på både aslans og dine vejne at han ikke ka få sig en legekammerat