Asti 10mdr

Her er lidt billeder af Asti som blev 10mdr i sidste uge.
Han er ved at blive en stor dreng. Det er sjovt at se hvor meget han faktisk har udviklet sig. I hverdagen lægger man ik rigtig mærke til det, men når så man kommer til at se billeder nogle måneder tilbage så kan man virkelig se forskel.

Her er et billede fra april måned:

Og så et fra september:

Forleden kom han ind med en mus…den var nu død men ikke mindre sjov af den grund synes han. Adrk!:

Sådan kan man jo også bruge killingelegetøjet:

Og så lige to billeder mere at min smukke fyr:

Han er simpelthen fantastisk flot!!

Hvor er han smuk! Og sikke en figur, spread eagle midt i racerbanen :høhø:
VH
Susanne

Øj en lækker snebold! :hjertehop:

Skulle lige ind og lurer, da navnet Asti vakte min interesse… :drukken:

Hvor er han bare smuk!!
Og jeg er en af dem, der er helt vild med katte med odd eyes :wehuu::wehuu:

Hvor er han både smuk og speciel med de forskelligt farvede øjne :love2::love2::love2::love2:

[QUOTE=Susanne W;699336]Hvor er han smuk! Og sikke en figur, spread eagle midt i racerbanen :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]

Så, så nu ingen hentydninger vel? Han ligner bare sin onkel Martini om hvem Eric Reijers sagde: He looks a bit much like me, in the bellyregion!!!

All I say is: 2 ringe mere på gulvet, og vi har det olympiske symbol…:juhu:
(Katte skal ikke være tynde!)
VH
Susanne

[QUOTE=Sannela;699341]Skulle lige ind og lurer, da navnet Asti vakte min interesse… :drukken:

Hvor er han bare smuk!!
Og jeg er en af dem, der er helt vild med katte med odd eyes :wehuu::wehuu:[/QUOTE]

Det er sjovt det vil jeg gerne tro…nej nu skal jeg nok være sød.
Der er en grund til at han hedder Asti: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?27575-Så-er-der-Asti-Spumante!

[QUOTE=Susanne W;699347]All I say is: 2 ringe mere på gulvet, og vi har det olympiske symbol…:juhu:
(Katte skal ikke være tynde!)
VH
Susanne[/QUOTE]

Ja men det kan vi sagtens klare jeg tage bare et billede af trunte1 (Wendy) og trunte2 (Silke) og lægger sammen! :lol:

Jeg mangler altså i den grad en grine knap her :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;699360]Jeg mangler altså i den grad en grine knap her :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Og jeg mangler en tak-knap

Tak for alle de pæne ord om min mis!

Smukke dreng :hjerte: og sikke en fin mus :stuck_out_tongue:

Nåh, du ville alligevel ikke bruge billedet med den snavsede mavse i denne tråd? :høhø:

Men ellers så er Asti:hjerte: jo bare så flot - og det er skægt at se hans udvikling på de to første billeder. :smiley:

Han er virkelig smuk :slight_smile: Et imponerende syn :slight_smile:

Han er SÅ lækker, Elisabeth! :hjerte: :hjerte:

:smelter:

Han er bare så smuk :wehuu:

[QUOTE=FinnFrode;699479]Nåh, du ville alligevel ikke bruge billedet med den snavsede mavse i denne tråd? :høhø:

Men ellers så er Asti:hjerte: jo bare så flot - og det er skægt at se hans udvikling på de to første billeder. :D[/QUOTE]

Øj Finn, det var ufint at nævne det billede, jeg synes egentlig jeg havde ydmyget ham nok med at vise billedet på racerbanen? :p:tihi:

Til alle: Tak for de pæne ord om Asti

Åhhhh Asti, du er jo drømmen! :wehuu: Odd-eye, hvid, stor og flot. Ak ak, du er sådan en flot fyr man drømmer om en dag kunne flytte ind her. - Havde du lige været poly, så tror jeg at jeg var tæt på at komme i fængsel, for tyveri. :tihi:

Wow, en lækkermås:smelter: