Asti 10mdr

Woooow! Hvor er han da bare blevet smuk! :inlove: Jeg glæder mig til at se ham på udstilling igen…

:ups: Asti si´r tak for rosen!

Og jeg må vist ta min tanke om at komme forbi dig og blive fotograferet, hvis vi sku på udstilling på sjælland engang, op til overvejelse!!! :tihi:

Tak, det bliver ihvertfald ikke til udstillingen i Kolding, jeg har meldt fra. Kan ikk lige overskue det lige nu. Jeg er også nødt til at have kræfter til at prøve at vaske ham nogle gange med noget andet shampoo. Det jeg brugte til Martini duer ikke rigtig til Asti. OG han skal tørres helt i bund, det behøvede jeg ikke med Martini. Utrolig så stor forskel der er på deres pels, de er trods alt i familie!

Marianne: Tak for rosen :slight_smile:

Elisabeth - Øv hvor ærgeligt :frowning: Håber du snart er i overskud igen :slight_smile: Og underligt med deres pels, at den er så forskellig… Hvad brugte du til Martini?
Men måske i Vorbasse? :slight_smile:

Asti, du skønne og dejlige dreng! Du er helt fantastisk smuk! :wehuu:
Jeg ville gerne gøre et forsøg på at nusse pelsen af dig en dag :hjerte:

Åhh Hold da op en skønhed.

Godt gemalen er faldet omkuld, for ellers var han da besvimet er jeg sikker på. Mums en knægt

MVH
Gitte

[QUOTE=Eife;700059]Elisabeth - Øv hvor ærgeligt :frowning: Håber du snart er i overskud igen :slight_smile: Og underligt med deres pels, at den er så forskellig… Hvad brugte du til Martini?
Men måske i Vorbasse? :)[/QUOTE]

Jeg har ihvertfald meldt til til Vorbasse, så jeg håber. :kryds:
Jeg brugte chris christensen til Martini. Jeg har tænkt mig at prøve med Anju og så har jeg fået et tip om noget der hedder: Baldecchi In Pasta.
Jeg vaskede ham jo som jeg plejer en gang inden, og så self showvask, inden Haderslev men han var bare slet ikke så fin som jeg ku ha tænkt mig. Men han har også meget mere pels og krave end Tini havde.
Faktisk tror jeg at det handler om at få ham fønnet ordentligt men det er altså svært både at holde kat, børste og føntørrer. Ku godt tænke mig en ekstra arm men de er ret dyre. Hvad bruger du når du tørrer: børste med stål tænder eller hår?

Tak til Alice og Gitte for de pæne ord!

[QUOTE=HeroldDesign;699698]:ups: Asti si´r tak for rosen!

Og jeg må vist ta min tanke om at komme forbi dig og blive fotograferet, hvis vi sku på udstilling på sjælland engang, op til overvejelse!!! :tihi:[/QUOTE]

Ej så smuttede den oplevelse, mig og min store kæft. :tihi:

Men igen må jeg sige, han er godt nok en éner! Jeg er ret misundelig, kan jeg vidst lige så godt indrømme. :ups:

[QUOTE=HeroldDesign;700082]Jeg har ihvertfald meldt til til Vorbasse, så jeg håber. :kryds:
Jeg brugte chris christensen til Martini. Jeg har tænkt mig at prøve med Anju og så har jeg fået et tip om noget der hedder: Baldecchi In Pasta.
Jeg vaskede ham jo som jeg plejer en gang inden, og så self showvask, inden Haderslev men han var bare slet ikke så fin som jeg ku ha tænkt mig. Men han har også meget mere pels og krave end Tini havde.
Faktisk tror jeg at det handler om at få ham fønnet ordentligt men det er altså svært både at holde kat, børste og føntørrer. Ku godt tænke mig en ekstra arm men de er ret dyre. Hvad bruger du når du tørrer: børste med stål tænder eller hår?
[/QUOTE]

Jeg bruger også Anju beautú til begge mine (eller Jako er jo så Kirstens nu), og synes altid jeg har fået nogle rigtig gode resultater. Jeg føntørrer så ingen af dem… Diego bliver rigtig lækker uden, og jeg bruger kun en mason pearson børste mens han tørrer. Kammen bruges først når han er helt 100% tør, og jeg har været igennem med børstet et par gange inden… (faktisk bruges den kun for at tjekke om der er knuder jeg har overset) Mens han tørrer børster jeg så maven regemæssigt, så den ikke krøller :slight_smile:

Neiii… hvor er han smuk :wehuu:.

Han er vel nok en smuk kat; en rigtig hjerteknuser. :slight_smile:

Han er vel nok en smuk kat; en rigtig hjerteknuser. :slight_smile:

Wauw… En rigtig hjerteknuser. Smuk. :slight_smile:

Mange tak for de pæne ord!